וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הרשיע את גבריאל תמאש בנהיגה בשיכרות, התביעה דורשת מאסר

7.1.2020 / 18:12

השחקן לא התייצב לדיון שנערך בעניינו, התביעה דורשת עונש מאסר בפועל. עורך דינו רמז: הוא שוקל לחזור להפועל חיפה בחלון ההעברות הנוכחי

שלומי גבאי

בווידאו: עו"ד משה ברונשטיין המייצג את גבריאל תמאש

שחקן הכדורגל הרומני גבריאל תמאש בן ה-36 הורשע היום (שלישי) בבית משפט השלום לענייני תעבורה בחיפה בנהיגה בשיכרות ויחידת התביעות של משטרת ישראל עומדת על כך כי יישלח לכלא. למרות שהבלם לשעבר של הפועל חיפה זומן לדיון שנערך היום הוא לא התייצב וסניגורו עו"ד משה בורנשטיין נאלץ שוב להתנצל על כי הוא נמצא בחו"ל. השופט אור לרנר שפט אותו בהיעדרו, כפי שבדיון קודם הודיע שיעשה. "כפרנו באשמה", אמר הסניגור, "רצינו לנהל דיון הוכחות, אבל השופט התנה זאת בהתייצבותו".

"התיק הזה רצוף בכשלים חמורים כי נעשו בו הרבה פאשלות ששוטרים לא אמורים לעשות", מתעקש עו"ד בורנשטיין. "להערכתי במידה והיה מתייצב בית המשפט היה מוצא אותו זכאי". התובעת ביקשה דחייה "קצרה" כדי להיערך לטיעונים לעונש וזה מה שהעניק לה השופט לרנר, שקבע את הדיון הבא בפניו כבר למחר ב-10:00 בבוקר. הוא הזהיר כי אם גם לדיון הזה לא יופיע שחקן הכדורגל המשחק ברומניה, הוא יוציא כנגדו צו הבאה.

שחקן הפועל חיפה גבריאל תמאש בבית המשפט. דניאל דולב, מערכת וואלה!
יחזור לישראל? תמאש/מערכת וואלה!, דניאל דולב

זוהי אינה ההסתבכות הראשונה של גבריאל תמאש בישראל, לאחר שביום העצמאות 2018 נתפס נוהג בדרך יגאל ידין בחיפה ובדמו 358 מיקרוגרם אלכוהול לליטר אוויר נשוף, כ-50% יותר מהמותר - 240 מיקרוגרם. "התביעה מבקשת מאסר בפועל לאור חומרתו של התיק השני", הסביר עו"ד משה בורנשטיין, "אנחנו טוענים שהוא כבר נענש בגינו. אי אפשר להעניש אותו פעמיים בחומרה". בגין ההסתבכות "השניה" הוא כבר נשפט בחודש מאי אשתקד בבית המשפט לעניני תעבורה בפתח תקוה ובעסקת טיעון נגזרו עליו שם 4 שנות שלילת רישיון וחדשיים עבודות שירות אותן ריצה בבית החולים רמב"ם בחיפה.

מו"מ עם הפועל חיפה

הסניגור אמר כי תמאש כבר התעניין אצלו לגבי מה הוא צפוי לקבל וכי זה חשוב לו כיוון שבזמן האחרון הוא התחיל להתעניין באפשרות חזרה להפועל חיפה במסגרת חלון ההעברות שמתנהל כעת. "אני בעצמי אוהד הפועל חיפה", הודה והוסיף: "לגבי לשחק שוב בקבוצה שום דבר עדיין לא נסגר איתו. אבל אם הוא יחזור ב-45 הימים הקרובים אני אשקול להגיש ערעור על ההרשעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully