וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-97: יובנטוס ניצחה 0:1 את ורונה וכבשה את הפסגה

אחרי הניצחון הגדול על מילאן, הגברת הזקנה התקשתה מאוד אבל שער דרמטי של אנדרה קמביאסו סידר לה שלוש נקודות יקרות מאוד ואת המקום הראשון. שני שערים של קן נפסלו

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

המחזור ה-10 בסרייה A האיטלקית מהווה מנה ראשונה לקראת יום ראשון הגדול (בו אינטר תארח את רומא ונאפולי תארח את מילאן). אך עוד לפני המשחקים של המילאנזיות, יובנטוס שנמצאת בפורמה טובה עלתה זמנית לפסגה עם 0:1 דרמטי על ורונה. בולוניה רשמה תיקו חוץ חמישי ברציפות עם 1:1 אצל ססואולו. טורינו ניצחה בלצ'ה.

אנדראה קמביאסו עם ארקדיוש מיליק יובנטוס. רויטרס
איזה ניצחון מתוק. מיליק וקמביאסו חוגגים/רויטרס

יובנטוס - ורונה 0:1

אחרי ניצחון יקר ויוקרתי על מילאן בחוץ וצבירת 10 נקודות מ-12 האחרונות, יובנטוס ידעה שניצחון ביתי שלה מול יריבה נוחה על הנייר היה מעלה אותה, לפחות זמנית, למקום הראשון בטבלה על חשבון שתי המילאנזיות. הקבוצה של אלגרי שלטה ללא עוררין על כר הדשא ובדקה ה-12 מואיז קן כבש, אבל השער שלו נפסל בגלל נבדל. בדקה ה-53 קן שוב כבש בנגיחה וחגג כבר עם חבריו, אבל ה-VAR שוב התערב והשער נפסל בגלל עבירה שקדמה למהלך הזה. אלגרי שלח למערכה את קייזה שהחליף את קן חסר המזל וזה כמעט הכריע בדקה ה-86 עם בעיטה מזווית קשה שפספסה במעט את המסגרת. בדקה ה-91 קנאן ילדיז המחליף היה חייב להכריע אחרי שמצא את עצמו חופשי מול מונטיפו, אבל בעט מעל השער. גמור? ממש לא. בדקה השביעית של תוספת הזמן מיליק התרומם לכדור ברחבה ונגח לקורה. קמביאסו המחליף הסתער על הריבאונד ומקרוב דחק פנימה. יובה מקדימה כעת בנקודה את אינטר ובשתי נקודות את מילאן כשלה יש משחק עודף. ורונה עלולה לרדת מחר אל מתחת לקו האדום אם אודינזה ואמפולי ינצחו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

משחקים נוספים

גנואה - סלרניטנה 0:1
לגנואה: אלברט גודמונדסון (35)

ססואולו - בולוניה 1:1
לססואולו: דניאל בולוקה (44). לבולוניה: ג'ושוע זירקזה (3)

לצ'ה - טורינו 1:0
לטורינו: אלסנדרו בונגיורנו (41)

משחקי יום ראשון:

קליארי - פרוזינונה
מונצה - אודינזה
אינטר - רומא
נאפולי - מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully