וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין כבש שלושער כולל גול מהחצי, באיירן הביסה את דרמשטאדט 0:8

אחרי מחצית ראשונה עם 3 כרטיסים אדומים, האלופה עלתה זמנית למקום הראשון עם שמינייה מהדהדת. נוייר חזר לראשונה מאז המונדיאל. לייפציג פירקה את קלן

תקציר ניצחונה של באיירן מינכן 0:8 על דרמשטאדט, כולל שער מחצי מגרש של הארי קיין/ספורט1

המחזור ב-9 בבונדסליגה יצא לדרך ביום שישי והיום (שבת) הגיע המוקד כשבאיירן מינכן הביסה את דרמשטאדט 0:8, תוך שהיא כובשת את כל השערים במחצית השנייה והארי קיין מבקיע שער מרהיב מהחצי. לייפציג גם היא חזק ברביעיית הצמרת אחרי 0:6 קליל על קלן.

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר. Kevin Voigt, GettyImages
דקות ראשונות מאז המונדיאל. נוייר/GettyImages, Kevin Voigt

באיירן מינכן - דרמשטאדט 0:8

מנואל נוייר חזר לשחק לראשונה מאז המונדיאל, הארי קיין עלה ל-12 שערי ליגה ב-9 משחקים - כולל שער ענק מהחצי - ובאיירן מינכן השיגה ניצחון עצום שהעלה אותה זמנית למקום הראשון. דניאל פרץ ישב על הספסל.

במחצית הראשונה השופט מרטין פטרסן עמד במוקד. כבר בדקה הרביעית יוזואה קימיש איבד כדור, ביצע עבירה בדרך לשער והורחק, אבל היתרון המספרי של האורחת לא נשמר זמן רב. בדקה ה-21 קלאוס ג'אסולה הכשיל את קונרד לאימר על סף הרחבה וספג צהוב. פטרסן שרק לפנדל, אבל קיבל תיקון מ-VAR בגלל שהעבירה הייתה מחוץ לרחבה. השופט ביטל את הפנדל, אבל גם החליף את הכרטיס הצהוב באדום.

20 דקות חלפו חלפו, הדקה ה-41 הגיעה ודרמשטאדט נותרה ב-9 שחקנים אחרי שמאתיי מגליצה הכשיל את הארי קיין ממש על מפתן הרחבה, כשהאנגלי היה בדרך לשער. בתוספת הזמן לירוי סאנה כבש שער שאושר על ידי צוות השיפוט, אבל צוות ה-VAR שוב נזעק לעזרה והשער בוטל בגלל נבדל.

במחצית השנייה הגיע השיטפון של באיירן. קיין נגח פנימה תוך כדי זינוק (51), סאנה הבקיע צמד (56, 64) וגם ג'מאל מוסיאלה הצטרף לחגיגה (60). ואז הגיע הרגע הגדול בדקה ה-69, כשקיין זיהה השוער מרסל שונן מחוץ לשער ובעט ממחצית המגרש היישר לרשת. תומאס מולר העלה ל-0:6 בדקה ה-71, מוסיאלה השלים צמד משלו (76). קיין השלים שלושער בדקה ה-88 וחתם את התוצאה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני באיירן מינכן חוגגים עם הארי קיין. רויטרס
איזו מחצית שנייה. קיין והחברים חוגגים/רויטרס

שטוטגרט - הופנהיים 3:2

שטוטגרט נעצרה אחרי 6 ניצחונות רצופים וגילתה שהחיים ללא סרו גיראסי הפצוע עלולים להיות קצת יותר קשים. הסקורר שהבקיע 14 שערים ב-8 משחקים, נעדר וראה את חבריו נכנעים להופנהיים בבית לראשונה מאז ספטמבר 2014. גרישה פרומל (4), ואוט וחהורסט (21) ורוברט סקוב (66) כבשו עבור האורחת, דניז אונדאב בישל לכריס פוריך (61) וכבש בעצמו (74), אבל גם החמיץ פנדל בדקה ה-30.

לואיס אופנדה ר.ב. לייפציג. GettyImages
החתמות נהדרות של לייפציג. אופנדה וסימונס/GettyImages

ר.ב. לייפציג - פ.צ. קלן 0:6

לייפציג איבדה הרבה מאוד שחקנים בכירים בקיץ האחרון, אבל גם החתימה במקומם שחקנים מעולים ובראשם: צ'אבי סימונס ולואיס אופנדה שהשתלבו מיד בקבוצה ומובילים אותה מבחינה התקפית. הטיול הקליל מול קלן נפתח עם פנדל של טימו ורנר (15) ובדקה ה-40 סימונס בישל את הראשון של אופנדה שהגיע בקיץ אחרי עונה אדירה בלאנס. דייויד ראום קבע 0:3 כעבור שלוש דקות ואופנדה השלים בליץ עוד לפני ההפסד מבישול נוסף של סימונס. התוצאה הזו החזיקה מעמד עד הדקה ה-88 שבה בנימין ששקו חתם עם החמישי וכריסטוף באומגרטנר חתם בתוספת הזמן. לייפציג שלישית אחרי הניצחון הזה, עם שלוש נקודות פחות מבאיירן המוליכה כרגע. קלן עמוק מתחת לקו האדום עם ניצחון בודד בתשעה מחזורים.

תקציר ניצחונה של ר.ב. לייפציג 0:6 על קלן/ספורט1

משחקים נוספים

בוכום - מיינץ 2:2
לבוכום: קווין שטוגר (21), קווין שלוטרבק (82). למיינץ: קווין שלוטרבק (עצמי 59), קארים אוניסיוו (90+6).

ורדר ברמן - אוניון ברלין 0:2
לברמן: רובין קנוכה (38, עצמי), מרווין דוקש (75)

אוגסבורג - וולפסבורג 2:3
לאוגסבורג: פיליפ טיץ (17), סבסטיאן בורנאוב (79, עצמי), ארנה אנגלס (82). לוולפסבורג: יונאס וינד (35), לוברו מאייר (45, פנדל)

בורוסיה מנשנגלדבאך - היידנהיים 1:2
לגלדבאך: אלסאן פלאה (3), יונאס פורנבאך (51, עצמי). להיידנהיים: ארן דינקצ'י (37)

משחקי יום ראשון:

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד
באייר לברקוזן - פרייבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully