וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לאנקטייה ב-0:5 הקליל של ארסנל, צ'לסי הפסידה בבית

החלוץ חזר להרכב והפציץ בניצחון של התותחנים נגד שפילד יונייטד. הבלוז נכנעו 2:0 לברנטפורד, בילינג שלח מסר בצל המלחמה

תקציר ניצחונה של ארסנל 0:5 על שפילד יונייטד/ספורט1

המחזור העשירי בפרמיירליג יצא לדרך אמש (שישי) עם ניצחונה של טוטנהאם על קריסטל פאלאס, אבל היום ארסנל הציליחה לצמק ממנה את הפער בחזרה לשתי נקודות. צ'לסי חזרה לסורה עם הפסד 2:0 בבית מול ברנטפורד.

ארסנל - שפילד יונייטד 0:5

אחרי שגבריאל ז'סוס נפצע ומיקל ארטטה עדכן אתמול שהוא עלול להיעדר כמה שבועות, אדי אנקטייה חזר להרכב והבהיר שיש על מי לסמוך. האנגלי בן ה-24 שב ל-11 אחרי שנכנס כמחליף ב-2:2 נגד צ'לסי, וכבש שלושער ראשון בפרמיירליג; בדקה ה-28 הוא ניצל כיסוי רע של אוסטיון טראסטי וגלגל פנימה, בדקה ה-50 הבקיע מקרוב אחרי יציאה לא טובה של ווסלי פודרינגהאם ובדקה ה-58 סיפק קינוח מושלם עם טיל מכ-22 מטר לחיבורים. פאביו ויירה (88, פנדל) וטקהירו טומיאסו (90+6) חתמו. ניצחון קליל לתותחנים, שלא נותנים לטוטנהאם לברוח. הבליידס ממשיכים להיראות כמו יורדת בטוחה.

שחקן ארסנל אדי אנקטייה. רויטרס
ארסנל פייבוריטית ברורה. אנקטייה כובש/רויטרס

צ'לסי - ברנטפורד 2:0

הבלוז חשבו שעלו על מסלול ההמראה עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ואז 2:2 דרמטי בדרבי מול ארסנל, אבל ברנטפורד דאגה להם לנחיתה כואבת עם ניצחון בסטמפורד ברידג' שנה שלישית ברציפות. אנסו פרננדס ומיכאילו מודריק נעדרו בגלל פציעות קלות, נוני מדואקה וניקו ג'קסון קיבלו מקום בהרכב, אבל פרט לקורה של מדואקה וניסיון של מארק קוקורייה, צ'לסי לא הייתה ממש מסוכנת. מנגד, הבלם אית'ן פינוק נגח בעוצמה אל הרשת בדקה ה-58 ועמוק בתוספת הזמן, כאשר גם השוער רוברט סאנצ'ס עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן, המחליף ניל מופה דהר לבדו, לא נבהל מהלחץ של סאנצ'ס שרדף אחריו והשאיר את הכדור לבריאן אמבומו שקבע את תוצאת המשחק מול רשת חשופה בדקה ה-96.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תקציר הפסדה הביתי של צ'לסי 2:0 מול ברנטפורד/ספורט1
אית'ן פינוק שחקן ברנטפורד חוגג שער (שני משמאל). רויטרס
זו כבר מסורת. אית'ן פינוק ושחקני ברנטפורד חוגגים בסטמפורד ברידג'/רויטרס

בורנמות' - ברנלי 1:2

בורנמות' קטעה את רצף ההפסדים שעמד על 4 והשיגה ניצחון ראשון העונה - במשחק תחתית חשוב. צ'רלי טיילור דווקא העלה את ברנלי ליתרון בדקה ה-11, אבל אנטואן סמניו איזן בדקה ה-22. בדקה ה-76 פיליפ בילינג זיהה את ג'יימס טראפורד הרחק משערו והקפיץ מכ-40 מטר את שער הניצחון. הדני חשף מיד לאחר מכן חולצה - כנראה בצל מלחמת עזה - ועליה הכיתוב משירם המפורסם של מייקל ג'קסון וליונל ריצ'י - We Are The World. We Are The Children (בתרגום חופשי: "אנחנו העולם, אנחנו הילדים").

שחקן בורנמות', פיליפ בילינג, חושף חולצה עם כיתוב למען ילדי העולם אחרי שכבש. רויטרס
We Are The World, We Are The Children. בילינג/רויטרס

וולבס - ניוקאסל 2:2

ניוקאסל קיוותה להתקרב לצמרת הגבוהה, אבל הסתפקה בתיקו שני ברציפות בחוץ. קאלום ווילסון כבש צמד (22, 45 בפנדל), אבל מריו למינה (36) ו-וואנג הי-צ'אן (71) הבקיעו בצד השני. וולבס שהתחילה את העונה לא טוב, סופרת כבר ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד.

תקציר ה-2:2 של וולבס מול ניוקאסל/ספורט1

משחקי ראשון בפרמיירליג

ווסטהאם - אברטון
אסטון וילה - לוטון
ברייטון - פולהאם
ליברפול - נוטינגהאם
מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully