וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר "עוד מאמין", אבל בסרביה שוב קוטלים: "לא הכין אותם למשחק"

מאמן הכוכב האדום שמר על אופטימיות גם אחרי ההפסד ללייפציג, אבל בתקשורת המקומית שוב התמקדו בשלילי: "בכר סוף סוף הראה סימני חיים, אבל האם זה לא מאוחר מדי?". גלזר "אחת מנקודות האור": "הציל כל מה שהיה יכול, ואף יותר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד קיוו להעניק מעט שמחה ואנחת רווחה לישראל במשחק החוץ אצל ר.ב. לייפציג במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגת האלופות, אבל גם הערב (רביעי) האלופה הסרבית לא יצאה עם ניצחון והפסידה 3:1 למחזיקת הגביע הגרמני שהייתה גדולה עליה. השוער הישראלי הגיע ל-8 ספיגות העונה במפעל האירופי היוקרתי ואחרי סיבוב אחד של שלב הבתים, המאמן הישראלי עדיין ללא ניצחון על הקווים של הכוכב האדום באירופה.

המאמן הישראלי הגיב על ההפסד: "יש עוד שלושה משחקים, אני מאמין. ניסינו ללחוץ כמו שאנחנו יודעים. פתחנו טוב מאוד את המחצית השנייה, אבל גם כשספגנו את השער השני הצלחנו לחזור. היינו קרובים להשוות, השחקנים שעלו מהספסל סייעו לנו, לפעמים זה לא מספיק. חשוב לקחת את הדברים הטובים ולשפר את הדברים הרעים. יש לנו משחק חשוב בליגה בשבת ובמשחק הבא נחפש את שלוש הנקודות שאנחנו רוצים. חזרנו למשחק, היה לנו מומנטום ואהבתי את היכולת בזמן הזה כשצימקנו ל-2:1".

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
עדיין ללא נקודה העונה בליגת האלופות. בכר/רויטרס

הבלם אלכסנדר דראגוביץ' הוסיף לדבריו של בכר: "זה לא היה נראה שהם הקבוצה הטובה ביותר על המגרש ומגיע מחמאות לשחקנים. יכולנו להשיג תוצאה טובה יותר, אבל ספגנו שלושה שערים למרות שנלחמנו. היינו יכולים אולי להשוות ל-2:2 במתפרצת, אבל לא הצלחנו ומגיע לשחקנים מחמאות על הלחימה. מדובר במשחק ליגת האלופות ואנחנו לא יכולים להיות לכל אורך 90 הדקות יותר טובים מהיריבות, בטח לא מלייפציג".

בתקשורת הסרבית דווקא החמיאו לכוכב האדום ולאוהדיה: "הקבוצה הצליחה להקשות על לייפציג ואיימה עליה לא מעט, אבל הפסידה בסופו של דבר. עומרי גלזר שוב הצליח לספק כמות מרשימה של הצלות, אבל שוב ספג שלושה שערים במשחק חוץ בליגת האלופות. אלפי אוהדים של הקבוצה סיפקו אווירה מדהימה וגם זה ראוי לציון".

"ברק בכר סוף סוף התעורר, אבל האם זה לא מאוחר מדי?", תהו בטור פרשנות באתר הסרבי "בליק". "עומרי גלזר כיכב ושוב הוציא את הערמונים מהאש, אבל המשחק הזה נראה הרבה יותר טוב מבחינתם של בכר והכוכב האדום. בכר העמיד את הקבוצה בצורה טובה, וללא ספק ניסה להשיג נקודות הפעם. סוף סוף ראינו מבכר סימני חיים, מוכנות לקפוץ לאש ולהסתכן, ללכלך את הידיים. הוא חזר לחיים, ואיתו גם הקבוצה. למזלו, הניצחון של סיטי בשוויץ משאיר את הבית פתוח יחסית. האם ההתעוררות שלו הגיעה מאוחר מדי? מוקדם לומר, אבל יתכן שזה עדיין לא הזמן לסתום את הגולל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
"סיפק כמות מרשימה של הצלות, אבל שוב ספג שלושה שערים במשחק חוץ". גלזר/רויטרס

בכר קיבל ב"בליק" ציון 6 על ניהול המשחק. "הוא פתח עם הרכב זהה מול מנצ'סטר סיטי, אבל הפתיחה נראתה כמו סיוט, כאילו לא הכין את שחקניו למשחק בכלל. דווקא אחרי השער שהקבוצה ספגה, השחקנים קמו כמו מתאגרפים, ושיחקו כאילו אין להם יותר מה להפסיד. בכר עשה חילופים לא רעים, אבל עומד לרעתו השילוב ההתקפי הלא טוב שאיתו פתח. אם הוא לא היה מתעקש על ההרכב הלא נכון, אולי הכוכב האדום הייתה יכולה לצאת מגרמניה עם יותר מאשר ניצחון מכובד".

עומרי גלזר קיבל באותו אתר את הציון 6.5. "אחת מנקודות האור הבודדות של הקבוצה", נימקו. "גלזר שמר על הרמה שהציג בשני המשחקים הקודמים בליגת האלופות ושוב הציל כל מה שהיה יכול, ואף יותר. במחצית הראשונה הוא הראה אינסטינקטים נהדרים, ובשערים שספג הופקר ולא באמת היה יכול לעשות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully