וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ללא ניצחון: הכוכב האדום בלגרד הפסידה 3:1 לר.ב. לייפציג

הקבוצה של ברק בכר ועומרי גלזר רשמה הפסד נוסף בשלב הבתים של ליגת האלופות. ראום (12), סימונס (59) ואולמו (84) הכניעו את השוער הישראלי, סטאמיניץ' (70) רק צימק עבור האורחת מבלגרד. צמד שערי בכורה העונה במפעל להולאנד ב-1:3 של מנצ'סטר סיטי על יאנג בויז

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

לאחר הנאום הנרגש שבו תקף בעודו דומע את היחס כלפי ישראל בכדורגל העולמי ("איפה הכבוד לנרצחים?"), ברק בכר יחד עם עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד, הפסידו הערב (רביעי) פעם נוספת בליגת האלופות, הפעם לר.ב. לייפציג שהייתה גדולה עליהם. מנצ'סטר סיטי התקשתה, אך רשמה נותרה מושלמת עם ניצחון בברן על יאנג בויז.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
סיכה עם דגל ישראל. בכר/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

ר.ב. לייפציג - הכוכב האדום בלגרד 1:3

בצל הביקורת על היכולת הלא משכנעת בליגה - כולל שני הפסדים נדירים - ברק בכר וקבוצתו קיימו משחק חוץ שני בליגת האלופות. בכוכב האדום הראש של המאמן הישראלי ועומרי גלזר נמצא, בין היתר, הרבה עם המלחמה בישראל, במיוחד אחרי הנאום של בכר לפני המשחק בו תקף את אופ"א והכדורגל האירופי על אי-ההתייחסות לנרצחים הישראלים. השוער פתח בין הקורות פעם נוספת אצל הכוכב האדום, אך כבר אחרי 12 דקות ראה את דויד ראום מולו בועט בין רגליו לרשת של האורחת. כעבור חמש דקות גלזר ריחף עם הצלה גדולה כשהדף את הניסיון של קסטלו לוקבה, ובכלל הציג יכולת טובה במחצית הראשונה, בה האורחת לא הצליחה יותר מדי. צ'אבי סימונס הכפיל בדקה ה-59 בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה שהכניעה את גלזר שהמשיך לספק תצוגת הצלות במהלך המחצית השנייה. בדקה ה-70 סטאמניץ' כבש מקרוב את השער המצמק והפיח תקווה בקרב קהל החוץ הרועש שהגיע ללייפציג. התקוות התנפצו על ידי דני אולמו שבדקה ה-84 סגר את הסיפור והעניק שלוש נקודות לשוורים על חשבון המאמן והשוער הישראלי שעם נקודה בודדת, ללא ניצחון ועם 8 ספיגות.

מהלך המשחק:

דקה 12: גול! מהלך נפלא של השוורים עבר מצד ימין לשמאל עד שדויד ראום בעט כדור בין הרגלים של עומרי גלזר שנכנע וראה את לייפציג עולה ל-0:1.

דקה 17: הצלה גדולה של גלזר אחרי נגיחה של קסטלו לוקבה מקרוב, אבל השוער הישראלי הדף נהדר והציל את הכוכב האדום מספיגה נוספת.

דויד ראום ר.ב. לייפציג. רויטרס
בין הרגליים של גלזר ולרשת. ראום/רויטרס
עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
ספג, אבל רשם הצלה גדולה במחצית הראשונה. גלזר/רויטרס
צ'אבי סימונס ר.ב. לייפציג. GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. צ'אבי סימונס/GettyImages

דקה 59: גול! צ'אבי סימונס בביצוע אדיר עם בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה לחיבורים של גלזר הכפיל את היתרון של לייפציג - 0:2 לשוורים!

דקה 70: גול! הכוכב האדום צימקה ל-2:1! בעיטה של דראגוביץ' פגעה בהגנה הגרמנית והגיעה לסטאמניץ' שמקרוב בעט לרשת של לייפציג!

דקה 84: גול! הסיפור כנראה נגמר עבור בכר וגלזר כשדני אולמו דחק מקרוב מול שער ריק את השלישי של לייפציג אחרי כדור שפגש את המשקוף של השוער הישראלי.

מרקו סטאמניץ' הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
צימק מקרוב. סטאמניץ'/רויטרס
מנואל אקנג'י לצד רובן דיאס מנצ'סטר סיטי. GettyImages
כבש על אדמת מולדתו. אקנג'י/GettyImages

יאנג בויז - מנצ'סטר סיטי 3:1

באנגליה סופרת אלופת אירופה שלושה הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים, אך בליגת האלופות היא כבר עם רגל וחצי בשלב הבא. דווקא אחרי מחצית ראשונה בה המארחת מברן עשתה חיים קשים לסיטי, מנואל אקנג'י (48) כבש מקרוב את היתרון של התכולים. כעבור 4 דקות משאק אליה ניצל יציאה רעה של אדרסון והקפיץ מעל הברזילאי בשוויון מדהים. רודרי סחט פנדל בדקה ה-67 שארלינג הולאנד תירגם לשער הראשון שלו העונה במפעל והנורבגי הוסיף את השני שלו והשלישי של אלופת אירופה בדקה ה-86 בדרך להישאר מושלמים גם אחרי המחזור השלישי.

מהלך המשחק:

דקה 48: גול! נגיחה של רובן דיאס נהדפה למשקוף והגיעה למנואל אקנג'י שמקרוב בעט לרשת של יאנג בויז והעלה את מנצ'סטר סיטי ל-0:1!

דקה 52: גול! חגיגה ענקית בברן כשיאנג בויז השוותה ל-1:1! שער היסטורי עבור השוויצרים כשמשאק אליה ניצל יציאה רעה של אדרסון והקפיץ באומנות מעל הברזילאי בדרך לרשת!

משאק אליה יאנג בויז. GettyImages
שוויון מדהים. אליה/GettyImages
ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שערים ראשונים העונה באלופות. הולאנד/רויטרס

דקה 67: גול! דריכה על רודרי ברחבה העניקה לאלופת אירופה פנדל וארלינג הולאנד לא התבלבל ועל אף נגיעה של השוער השוויצרי, הנורבגי כבש את ה-1:2 של של מנצ'סטר סיטי!

דקה 86: גול! הולאנד השלים צמד נהדר עם בעיטה אדירה מכ-14 מטרים לחיבורים השוויצרים - 1:3 למנצ'סטר סיטי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully