וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך: "הגשמתי חלום ולא הצלחתי לחגוג. המחשבות היו על המדינה"

קשר זלצבורג, שהבקיע נגד אינטר וערך מחווה לכבוד 30 הילדים והנערים שנחטפו, בפוסט מרגש: "חיילים בגיל שלי שומרים על המדינה, בעוד אני משחק ונהנה הם עם נשק. תודה לצבא החזק בעולם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

אוסקר גלוך הבקיע אמש (שלישי) את שערו השני בשלושה משחקים בליגת האלופות, כאשר בעט כדור אדיר לחיבורים של יאן זומר והשווה זמנית ל-1:1 בסן סירו במפגש בין אינטר לזלצבורג. סגנית אלופת אירופה אמנם ניצחה בסופו של דבר את אלופת אוסטריה, אבל גלוך זכה לשבחים מכלי התקשורת ברחבי אירופה ואף נבחר לשחקן המצטיין במספר עיתונים, כולל הגאזטה האיטלקי.

עבור גלוך שחגג את השער כשהוא מסמן עם 30 עם אצבעותיו - לכבוד 30 הילדים והנערים שנחטפו לעזה - זה היה אולי השער הכי חשוב בקריירה, אבל לא רק בגלל המעמד היוקרתי. כך הוא כתב היום באינסטגרם: "רגע אחרי שהכדור נגע ברשת עברה בי תחושה שלא עברה בי מעולם! ערבוב של רגשות - אושר ומצד שני עצב, תסכול וכאב בלתי נסבל!

"שער בליגת אלופות - חלום שהגשמתי ואני לא מצליח לחגוג בלב שלם!", המשיך גלוך בן ה-19, "המחשבות אחרי השער עם כל הטירוף והשמחה היו על מה שעוברת המדינה שלי שאני כל כך אוהב! על 220 שבויים - זקנים, נשים, ילדים ותינוקות שבשבי החמאס ואף אחד לא יודע מה איתם ומה עובר עליהם. על אלפי נרצחים, חיילים ואזרחים שבאו להינות ולרקוד ונטבחו בדם קר!

"אני רוצה להקדיש את השער הזה לכל החיילים ששומרים על המדינה שלנו עכשיו! חיילים שבגיל שלי, שבעוד אני משחק ונהנה הם עם נשק, נלחמים על המדינה שלנו. תודה לצבא הגנה לישראל, הצבא החזק בעולם. אני אוהב אתכם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully