וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השער אוסקר גלוך סימן 30 - לכבוד 30 הילדים והנערים שנחטפו לעזה

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 22:12

מחווה מרגשת לקשר הישראלי, שאחרי שערו השני בליגת האלופות במדי זלצבורג ציין את החטופים בעזה, לבקשת מטה המשפחות שפנה אליו. גלוך: "רגע מיוחד עבורי ועבור המדינה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.10/ספורט1

אוסקר גלוך כבש הערב (שלישי) את שערו השני בקריירה בליגת האלופות, כשהשווה זמנית עבור רד בול זלצבורג ל-1:1 במשחק החוץ הקשה שלה בסן סירו מול אינטר, סגנית אלופת אירופה. בדקה ה-57 הישראלי בעט תוך כדי ריצה בחצי גובה בימין אל הרשת מ-16 מטרים, וזומר נותר חסר אונים.

הקשר בן ה-19 אמר בריאיון לאחר המשחק: "הייתה לנו הופעה טובה כקבוצה. התחושה לכבוש מדהימה, זה רגע מיוחד עבורי ועבור המדינה שלי. אני רוצה להמשיך ככה ושיגיעו שערים נוספים. בכדורגל הכול אפשרי. אנחנו רוצים להיות בליגת האלופות זמן רב ולהמשיך כך".

האבא מקסים גלוך אמר הלילה: "אוסקר רצה לכבד את זכר הנרצחים, להזכיר את החטופים הרבים ולעשות משהו בשביל כל המדינה. אנחנו שבועיים וחצי בעצב גדול. בדיכאון אינסופי. אוסקר עשה קצת טוב בלב בפעם הראשונה ואנחנו מאוד נרגשים כאן בבית".

אוסקר גלוך מסמל 30 עם הידיים אחרי השער שכבש במדי זלצבורג בליגת האלופות. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
העולם כולו צופה. גלוך/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער. Marco Luzzani, GettyImages
בזירה היוקרתית. אוסקר חוגג/GettyImages, Marco Luzzani

אחרי השער גלוך סימן עם האצבעות את המספר 30 - ומתברר שזה לא בגלל המספר שעל החולצה שלו, אלא הדרך שלו לציין ולהזכיר את 30 הילדים והנערים שחטופים עכשיו בעזה, לבקשת מטה המשפחות שפנו אליו.

כזכור, מוקדם יותר היום מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר ניצל גם הוא את הבמה היוקרתית על מנת להשמיע קול מחאה ולייצג את כאבה של ישראל אחרי הטבח בדרום ב-7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully