וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "חושבים על האוהדים, האזרחים והחיילים בכל יום, בכל רגע"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 20:08

אחרי שראשיה מנעו הרחקה אפשרית מהיורוליג, מכבי תל אביב תבקר במונאקו שהדיחה אותה אשתקד בפלייאוף (22:00). בולדווין צפוי להמשיך להיעדר, בראון יחזור לעצמו?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

קצת יותר מחצי שנה אחרי הפעם האחרונה שביקרה שם, תחזור מחר (חמישי, 22:00) מכבי תל אביב אל הסאלה גסטון מדצין כשתפגוש את מונאקו הצרפתית. בפעם האחרונה בה נפגשו הקבוצות, היה זה במשחק החמישי בסדרת הפלייאוף של העונה שעברה, כשמונאקו מצליחה לשמור על הבית ולעלות לפיינל פור היורוליג על חשבון הצהובים.

הניצחון על פנאתינייקוס ביום שישי בלילה נתן לחבורה של עודד קטש לא מעט אוויר ואופטימיות לקראת העתיד. אחרי הניצחון חזרו הישראלים של הקבוצה ארצה, בעוד הזרים נשארו באירופה, והקבוצה התאחדה בתחילת השבוע האחרון, כשהיא חוזרת להתאמן בהרכב מלא, ללא ווייד בולדווין שצפוי להמשיך להיעדר גם מחר.

עוד סיבה לאופטימיות עבור מכבי תל אביב היא ההחלטה של היורוליג לאשר את אירוח המשחקים בבלגרד ולא להעלות לדיון את האפשרות להדחת הקבוצה מהמפעל בשל המלחמה בארץ. במכבי ינסו להתרכז כמה שיותר בכדורסל בתקופה הקרובה, כשבשבוע הבא תפגוש הקבוצה את מילאנו במשחק השלמה בחוץ, והמשחק שלה נגד ריאל מדריד נדחה בשלב הזה.

בצד המקצועי, הצהובים יקוו לקבל את לורנזו בראון של המשחק הראשון העונה נגד פרטיזן בלגרד ופחות את השחקן הלא יציב משני המשחקים בשבוע האחרון. במכבי מאמינים כי השחקנים המשלימים של הקבוצה יספקו את הסחורה וינסו בעזרת שמירה על הכדור והגנה אגרסיבית לצמצם את הפערים ממונאקו.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין מול שחקן מונאקו, אלפא דיאלו. VALERY HACHE, GettyImages
לא יוכל לעזור הפעם. ווייד בולדווין במונאקו בעונה שעברה/GettyImages, VALERY HACHE

לקראת המשחק אמר המאמן עודד קטש: "כמו שאנחנו זוכרים מהעונה שעברה, זה מגרש שלא קל לשחק בו. גם השנה מונאקו קבוצה מאוד מוכשרת, קבוצה שרק התחזקה וקל זה לא הולך להיות. נרצה לשמח את האוהדים שלנו וכל האזרחים והחיילים שאנחנו חושבים עליהם כל יום, כל רגע, כל דקה. לא יהיה משחק פשוט, אבל אנחנו מגיעים מוכנים עד כמה שאפשר ומקווים לעשות תוצאה טובה".

מן העבר השני, אחרי ההצלחה בעונה שעברה, הקבוצה של סשה אוברדוביץ' פתחה את העונה הנוכחית בצורה מגומגמת עם שני ניצחונות מארבעה משחקי יורוליג ומאזן נקי מהפסדים בליגה הצרפתית. מונאקו מסתדרת מתחילת העונה בלי ג'ורדן לויד הפצוע, כשגם קמבה ווקר שהצטרף עם ציפיות גבוהות בינתיים ממעט לשחק עם 4 נקודות במצטבר בשני משחקים.

מי שסוחבים את הקבוצה על הגב הם כרגיל מייק ג'יימס עם 17.5 נקודות ואלי אוקובו שתורם 8.8 נקודות. מתחת לסל מונאקו נהנית מדונטאס מוטיונאס, פטר קורנלי, דונטה הול וג'ון בראון, לצד הפורוורדים אלפא דיאלו, ג'ארון בלוסומגיים ויאקובה אאוטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully