וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי היורוליג אישרו: מכבי תל אביב תארח את משחקיה בבלגרד

24.10.2023 / 21:28

בכירי המפעל נפגשו באיסטנבול והחליטו על המהלך, לאור המלחמה המתקיימת בישראל. משחק ה"בית" הראשון של קטש ושחקניו יהיה נגד באיירן מינכן, המפגש עם ריאל מדריד נדחה

תקציר כדורסל טורקי: 15 נקודות לים מדר בניצחון פנרבחצ'ה 62:74 על גלאטסראיי/ספורט1

ראשי היורוליג נפגשו היום (שלישי) באיסטנבול, טורקיה, כאשר אחת הסוגיות הבוערות על הפרק קשורה בעתידה של מכבי תל אביב במפעל, בעקבות המלחמה בישראל.

בניגוד לדיווחים שונים לפיהם ביורוליג שוקלים להדיח את מכבי תל אביב, בתום ישיבה סוערת התקבלה ההחלטה שהצהובים יארחו את משחקיהם הביתיים בבלגרד, בירת סרביה - ייתכן שללא קהל, טרם נקבע רשמית אם המשחקים ייערכו בדלתיים סגורות או שלא. המשחק הראשון אמור היה להיות מול ריאל מדריד ב-2 בנובמבר, יום חמישי הבא, אך הוא נדחה למועד לא ידוע והמשמעות היא שמשחק הבית הראשון בסרביה יהיה מול באיירן מינכן ב-9 בנובמבר.

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בית חדש. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

כזכור, מכבי תל אביב החלה את עונת היורוליג עם ניצחון ביתי על פרטיזן בלגרד ומאז קיימה עוד שני משחקים - הפסד בוולנסיה, וניצחון דרמטי על פנאתינייקוס באתונה. ביום חמישי הקרוב תתארח במונאקו ובסוף החודש היא תשלים את המשחק החסר שלה, בחוץ נגד מילאנו (31 באוקטובר).

בפגישה גם עלה לדיון מצבה של הפועל תל אביב, שהתבקשה בהקדם להציג את האפשרויות שלה בכל הנוגע להעתקת המשחקים מישראל. לא מן הנמנע שגם האדומים יארחו בסרביה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully