וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות מעריכים: אם בניון וחזן ירצו את אצילי, הוא יחזור לנבחרת

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 14:10

אחרי חזרתו של זהבי, על רקע הפציעות והעומס, גם שובו של אצילי על הפרק: בהתאחדות ממתינים לשמוע אם הצוות המקצועי רוצה את הקשר כדי להתחיל לפעול לחזרתו

תקציר: אל נאסר - אל דוחייל 3:4/ספורט1

אחרי חזרת ערן זהבי לנבחרת ישראל, גם שובו של עומר אצילי למדים הלאומיים על הפרק. בהתאחדות לכדורגל ממתינים לשמוע אם הצוות המקצועי בראשות יוסי בניון ואלון חזן רוצים את הקשר ומייד לאחר מכן ייכנסו לפעולה כדי שאצילי ילבש שוב את מדי הנבחרת.

סוכנו של אצילי הוא רונן קצב, שהינו גם הסוכן של ערן זהבי, ובעבר היה גם הסוכן של יוסי בניון. קצב הוא זה שתיווך בין זהבי לבניון, והפגישה הבוקר (רביעי) בין השניים נערכה בביתו, ובסיומה יצאה ההודעה על חזרתו של זהבי. לאור כל זאת, תיתכן גם האפשרות שאצילי - שהיה בעונה שעברה שחקן הליגה בטוב ביותר בארץ - יוקפץ בחזרה למדי הנבחרת.

שחקן נבחרת ישראל, עומר אצילי. ברני ארדוב
אופציה ריאלית. אצילי/ברני ארדוב

הנבחרת סובלת ממחסור של שחקני התקפה איכותיים לאור הפציעות של כמה שחקני מפתח כמו ליאל עבדה ומנור סולומון כשגם שון וייסמן לא משחק בכלל בקבוצתו גרנאדה.

במקביל, בניון ואלון חזן יושבים על גיבוש הסגל שימנה בין 26 ל-30 שחקנים. בהתאחדות לכדורגל מחכים לשמוע האם כל הקבוצות בחו"ל משחררות את הליגיונרים כבר למשחק הראשון מבין הארבעה , מול קוסובו ב-12 בנובמבר. המשחקים שנותרו לישראל במוקדמות יורו 2024 הם מול קוסובו (12.11), שווייץ (15.11), רומניה (18.11) ואנדורה (21.11).

לגבי אירוח המשחקים של הבוגרת מול שוויץ ורומניה: רשויות הביטחון ובתוכם השב"כ מנהלים מגעים עם גרמניה והונגריה לקבל אישור לאירוח אצלם ובכפוף לכך תתקבל ההחלטה. קפריסין היא גם אופציה, אבל רק אחרי גרמניה והונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully