וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי נפגש עם בניון ויחזור לנבחרת ישראל: "המדינה צמאה לאחדות בדרך לניצחון"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 13:31

חלוץ מכבי תל אביב והמנהל המקצועי החליטו לשים מאחוריהם את הסכסוך, וזהבי יהיה חלק מהסגל במשחקי מוקדמות היורו: "נאמרו דברים בשעת כעס שלא היו צריכים להיאמר". בניון: "אין משקעים, אין כעסים". אפשרות: גם אצילי יוזמן לנבחרת

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת בלארוס - אלון חזן ואלי דסה מדברים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אביעד בלילי

פיוס דרמטי בכדורגל הישראלי: הבוקר (רביעי) נפגשו המנהל המקצועי יוסי בניון והחלוץ ערן זהבי לשיחה אישית ארוכה, בסיומה סוכם כי מלך השערים של נבחרת ישראל יחזור לסגל הנבחרת למשחקי מוקדמות יורו 2024 מול קוסובו (12.11), שווייץ (15.11), רומניה (18.11) ואנדורה (21.11). כזכור, זהבי עזב את הנבחרת אחרי החלטה של בניון והמאמן אלון חזן שלא לאפשר לו לישון לבד בחדר המלון עם הנבחרת. הדבר עורר ויכוח ציבורי, עם לא מעט ביקורות משני הצדדים, אבל כעת, בעקבות המלחמה בעזה, השניים המחישו את איחוד השורות. לגבי החדרים, זהבי העמיד את עצמו לעניין ללא תנאים, כך שהוא יחלוק חדר עם שחקן נוסף. בעבר דובר על כך שיהיה בחדר אחד עם אוסקר גלוך.

יש לציין כי זהבי פתח את העונה בצורה מרשימה בליגת העל ובאירופה עם מכבי תל אביב, בעוד הנבחרת סובלת ממחסור של שחקני התקפה איכותיים לאור הפציעות של כמה שחקני מפתח כמו ליאל עבדה ומנור סולומון כשגם שון וייסמן לא משחק בכלל בקבוצתו גרנאדה. לאור המחסור הזה ועומס המשחקים שמצפה לנבחרת בחלון הבא, ישנה אפשרות שגם עומר אצילי יזומן. סוכנו של אצילי הוא רונן קצב, שהינו גם הסוכן של ערן זהבי, ובעבר היה גם הסוכן של יוסי בניון. קצב הוא זה שתיווך בין זהבי לבניון, והפגישה הבוקר נערכה בביתו. לאור כל זאת, תיתכן גם האפשרות שאצילי - שהיה בעונה שעברה שחקן הליגה בטוב ביותר בארץ - יוקפץ בחזרה למדי הנבחרת.

לגבי אירוח המשחקים של הבוגרת מול שוויץ ורומניה: רשויות הביטחון ובתוכם השב"כ מנהלים מגעים עם גרמניה והונגריה לקבל אישור לאירוח אצלם ובכפוף לכך תתקבל ההחלטה. קפריסין היא גם אופציה, אבל רק אחרי גרמניה והונגריה.

אחרי חזרת ערן זהבי לנבחרת, יוסי בניון ואלון חזן יושבים על גיבוש הסגל שימנה בין 26 ל-30 שחקנים. בהתאחדות לכדורגל מחכים לשמוע האם כל הקבוצות בחו"ל משחררות את הליגיונרים כבר למשחק הראשון מבין הארבעה מול קוסובו ב-12 בנובמבר.

ערן זהבי עם יוסי בניון נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יישרו את המחלוקת ביניהם למען הנבחרת. בניון וזהבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

ערן זהבי התייחס להחלטה ואמר: "המדינה שלנו נמצאת בשעה שאיש מאתנו לא דמיין, כואבת וצמאה לאחדות בדרך לניצחון. ברגעים כאלה כל אחד חייב לתרום בחלקת האלוהים הקטנה שלו. זה צו 8 לכולנו. העקרונות המקצועיים שלי, בהם דבקתי לאורך כל הקריירה, יהיו כעת במקום שני ללב שלי ולמען המטרה להביא שמחה למדינת ישראל ולנבחרת ישראל בדרך להעפלה ליורו 2024. נאמרו דברים בשעת כעס וכאב שלא היו צריכים להיאמר ומוטב היה שלא ייאמרו, עכשיו זאת העת לאהבת חינם ועשייה משותפת, ללא תנאים. תמיד הייתי גאה ללבוש את מדי נבחרת ישראל, לשמוע את שירת התקווה ולתת את כולי למען הצלחתה. אני שמח על הנכונות של יוסי ואלון להתחיל הכל מחדש ומאמין כי יחד עם כל שחקני הנבחרת והצוות נתמודד בהצלחה עם האתגר המקצועי הלא פשוט שנכפה עלינו בלוח המשחקים".

יוסי בניון: "האתגר הלאומי הניצב בפנינו בעקבות המלחמה שנכפתה עלינו, מחייב את כולנו לעשות הכל כדי לנצח. בכל מקום ובכל זירה. והדרך היחידה לעשות זאת, היא יחד. אני ואלון תמיד אמרנו שהדלת פתוחה בפני כל שחקן, ודאי עבור ערן, במסגרת הכללים שחשבנו שהם לטובת הנבחרת. אין משקעים, אין כעסים, הכל מתחיל מחדש לטובת מטרה שגדולה מכולנו. ערן ואני קיימנו שיחה שבה כל אחד חשב רק על הצלחת הנבחרת ובניית הסגל שיעניק לנו את הסיכויים הטובים ביותר לכך. ערן עשה דברים נפלאים לטובת הנבחרת ואני משוכנע כי ימשיך לתת הכל למענה. אני רוצה שנהיה בימים אלה, יותר מתמיד, דוגמה לכל מי שמסתכל עלינו כדי שיידעו לחבר מחדש ולצאת יחד מהתקופה הקשה הזאת לדרך אחרת, טובה בהרבה".

כזכור, לפני קצת יותר משנה הדהים אלון חזן במסיבת עיתונאים לפני משחק הנבחרת מול אלבניה, כשחשף שערן זהבי הכוכב הגדול לא נכלל בסגל הנבחרת משום שהוא סירב לחלוק חדר עם שחקן נוסף בבית המלון לפני המשחק.

חזן אמר באותה מסע"ת ש"ערן הסביר בדרך טובה שזה קשה ויפגע בו בהכנה המקצועית. יכול להיות שהוא לא יהיה חלק מהסגל עד שהדברים ישתנו, אמרתי לו שאני לא יכול לספק לו את הדברים האלה כרגע, כרגע כולם בזוגות בחדרים כדי שהוותיקים ייתנו לצעירים מושג מה זה נבחרת ישראל. הוא אמר שהוא רגיל להיות כך במועדונים שהוא משחק, ונאלצנו לוותר על שירותיו. זה לא אומר שהוא סיים את דרכו בנבחרת, אין לנו שום משקעים מולו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully