וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "מסיר את הכובע בפני השחקנים, נקווה לימים טובים יותר"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 7:05

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה מהיכולת של השחקנים בניצחון הקל על המבורג בחוץ. מנפורד שהצטיין: "שמח שנתנו 40 דקות של אושר לאוהדים". בקבוצה שמחו מהחלטת הנהלת היורוליג

תקציר: המבורג - הפועל תל אביב 111:72/ספורט1

הפועל תל אביב נשארה אמש (שלישי) מושלמת ביורוקאפ אחרי שהביסה בקלות 72:111 את המבורג טאוורס הגרמנית בחוץ. הפועל היא אחת משתי קבוצות בלבד בבית א' שנשארו ללא הפסדים, ביחד עם פאריז החזקה לה משחק אחד יותר.

האדומים קיבלו תמיכה ביציעי האולם בהמבורג מאוהדי סט.פאולי המקומית, להם קשרים עם אוהדי הפועל תל אביב בכדורגל, ואיתם כמה אוהדים שהגיעו מהארץ. מפתיחת המשחק לא היה ספק מי הקבוצה היותר איכותית, כשהאדומים ברחו לקבוצה החלשה בבית ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, ולא הסתכלו לאחור כשההפרש עולה ל-40 הפרש במחצית השנייה ודני פרנקו מחלק דקות לגל שטרנברג ויונתן רבינוביץ'. שישה שחקנים קלעו בהפועל בספרות כפולות בראשות קסביאר מנפורד עם 22 נקודות, כשבריאן אנגולה וג'יילן הורד מוסיפים 18 כל אחד.

שחקני הפועל תל אביב ג'יילן הורד, קסבייר מנפורד, בר טימור. ברני ארדוב
מרשימים מאוד באירופה. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

"הכי חשוב עבורנו זה לשחק, זה האימון הכי טוב שלנו", אמר דני פרנקו לאחר המשחק, "אני שמח שהכנסנו שחקנים לכושר, אני מאוד מודה לאוהדים שלנו שהגיעו למשחק כזה לתמוך בנו ובישראל. נחזור לארץ בתקווה לימים טובים יותר בעתיד. אני לא יכול להגיד שאנחנו עדיין בקצב ושטף ושולטים בכל דבר, אנחנו משחקים פעם בשבוע וקשה לשמור על כושר משחק בשגרה כזו. אני שמח שאנגולה משתלב, הוא עוזר לנו מאוד כעוד מוביל כדור, הוא שחקן קבוצתי מאוד. שנה שעברה הובלנו את המפעל באסיסטים והיום אנחנו עם 29. לא ניקח את זה כמדד אבל ניקח את זה כניצחון, הם חסרו את השחקן המרכזי שלהם וזה הקשה עליהם מאוד".

פרנקו הוסיף על המצבו ואמר: "אצטט לך מאישה של אחד השחקנים 'לא חלמתי שאהיה במלון כל כך טוב ואקטר כל הזמן שאני פה'. כמאמן בשני המשחקים הקודמים כשהגעתי לאולם אתה לא מרגיש שיש משחק, משהו חסר, אולי בדריכות, אני מוריד את הכובע בפני השחקנים, הם מאוד מחויבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מסיר את הכובע בפני האוהדים". פרנקו/ברני ארדוב

מנפורד, שהוביל את קלעי הקבוצה סיפר: "גאה מאוד בחברים שלי. אנחנו לא באזור הנוחות שלנו כרגע ולא בשגרה הרגילה שלנו, אבל אני שמח שנתנו 40 דקות שלמות של אושר לאוהדי הפועל תל אביב. בשבוע הבא יש לנו משחק קשה נגד לונדון אליו נצטרך לבוא חדים וממוקדים עם הרבה ריכוז באימונים לקראתו. אני מצפה למשחק הזה".

בהפועל שמחו לגלות במהלך המשחק על הבשורות מישיבת הנהלת היורוליג שאישרה למכבי תל אביב לארח את משחקי הבית שלה בבלגרד, מה שישליך ישירות על האדומים שאמורים לארח גם כן בסרביה או בריגה, שאם מארחת פרומטיי האוקראינית. בהפועל יידעו כבר היום היכן ייארח המשחק נגד לונדון ליונס, האם יאושר להם להחליף ביתיות, או שהם יארחו את המשחק באחת משתי הערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully