וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגישה בבית: הפועל ת"א מחצה 72:111 את המבורג ונשארה מושלמת

האדומים זכו לתמיכתם של אוהדי סנט פאולי ונהנו ממשחק נפלא של מנפורד (22 נק'), אנגולה והורד (18 נק' כל אחד), עלו למאזן 0:3 ביורוקאפ

תקציר: המבורג - הפועל תל אביב 111:72/ספורט1

הפועל תל אביב הייתה לכל אורך השבוע האחרון באירופה, מאז הניצחון על ונציה בשבוע שעבר נשארה הקבוצה ביחד בגרמניה ומיום חמישי התאמנה באופן סדיר. זה כנראה עשה לה טוב, גם קבלת הפנים החמה לה זכתה בגרמניה ותמיכת אוהדי קבוצת סנט פאולי בימים שלפני המשחק ובמשחק עצמו עשו את שלהם, כי אחרת שחקניו של דני פרנקו לא היו מנצחים את המבורג טאוורס בתוצאה האדירה 72:111 ועולים למאזן 0:3 ביורוקאפ - עדיין בלתי מנוצחים.

לרשות דני פרנקו עמד סגל מלא ומול היריבה הנחותה זה היה הרבה יותר ממספיק, בעיקר בזכות קסבייר מנפורד שקלע 22 נקודות (3-4 לשלוש, 4-4 לשתיים), בראיין אנגולה וג'יילן הורד שקלעו 18 נקודות כל אחד וגם תומר גינת וג'ייקובן בראון שכל אחד מהם תרם 13 נקודות (בראון גם מסר 6 אסיסטים). בהמבורג בלט וינסנט קינג עם 22 נקודות, אבל מעבר לכמה דקות ברבע השני שבהם הוריד את ההפרש, לא הצליח לאיים על האדומים מעבר לזה.

קלעו להפועל תל אביב: מנפורד 22 (4-4 לשתיים, 3-4 לשלוש), אנגולה והורד 18, גינת ובראון 13, אלכסנדר 10, זלמנסון 8, טימור 7 (8 אסיסטים), בני 2. כן שותפו ולא קלעו: רבינוביץ', הולנד, שטרנברג.

שחקן הפועל תל אביב ברייאן אנגולה עם דני פרנקו. ברני ארדוב
ניצחון מוחץ בהמבורג. אנגולה ופרנקו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

דני פרנקו עלה בחמישייה עם ג'ייקובן בראון, קסבייר מנפורד, בריאן אנגולה, תומר גינת וקייל אלכסנדר. תוך דקה ו-48 שניות האדומים כבר עלו ל-1:8 מבטיח והמקומיים הזעיקו פסק זמן. אנגולה ומנפורד עם שתי שלשות כל אחד דאגו שהריצה תימשך ובסיום הרבע הראשון 19:36 מרשים לזכות האדומים.

רבע 2:

וינסנט קינג קלע שתי שלשות רצופות ומיד אחר כך העניש את האדומים עם עוד שני לייאפים כדי להשלים 10 נקודות רצופות שלו ולצמק ל--40:29. הורד ואלכסנדר לא איפשרו להמבורג להתקרב, אבל אז קינג שוב פגע מחוץ לקשת והמבורג הצליחה לחזור ל-9 הפרש. אנגולה הוסיף שלשה שלישית שלו מארבעה ניסיונות, לאחר מכן טימור קלע שתיים מהקו וגם אנגולה דייק בזריקות עונשין כדי להשיב את הפועל ליתרון משמעותי של 15 נקודות בדקה האחרונה לפני המחצית. עוד לפני ההפסקה מנפורד השלים אליופ מרשים והקבוצות ירדו מהפרקט כשלוח התוצאות הראה 42:59 להפועל תל אביב.

רבע 3:

אפשר לומר שהמשחק הוכרע כבר עם תחילתו של הרבע השלישי, כי האדומים רצו בשתיים וחצי הדקות הראשונות 3:15 - בראון, מנפורד ואנגולה השתלטו על העניינים והיו הקלעים היחידים של האדומים, עד שגם גינת הצטרף לחגיגה, הגיע גם הוא למספר דו ספרתי וקבע 47:76 מהדהד. האורחים לא הורידו את הרגל מהגז והיו אלו מנפורד, גינת בשלשה והורד באליופ שדאגו שהרבע יסתיים בתוצאה 57:86 לזכות הפועל.

רבע 4:

ההצגה האדומה נמשכה גם ברבע השלישי עם שלשה של טימור והורד, כאשר גם זלמנסון ואלכסנדר שולטים מתחת לסלים. אחרי כמעט שש דקות ברבע, הורד שהיה השחקן הכי חם ברבע האחרון סחט סל ועבירה ואמנם החטיא מהעונשין, אבל עדיין הצליח להקפיץ את ההפרש ל-40 - 65:105. גיל בני נכנס לסטטיסטיקה עם שתי נקודות ראשונות ובסיום 72:111 מוחץ להפועל תל אביב שנשארת מושלמת במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully