וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוזמת נשיא באיירן מינכן: פגישה סודית בין דניאל פרץ למזראווי

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 13:04

בגרמניה מדווחים: השוער הישראלי והמגן המרוקאי ערכו "שיחה חיובית" במלון בטורקיה לפני המשחק של באיירן בליגת האלופות. מזראווי הבהיר: אין לי כלום נגד ישראל ויהודים

דקת הדומיה לזכר הקורבנות בישראל במשחק של באיירן מינכן, דניאל פרץ דמע/ספורט1

ב"בילד" הגרמני מדווחים היום (רביעי) על "פגישה סודית" בין שוער באיירן מינכן דניאל פרץ לבין מגנה המרוקאי של הקבוצה נוסייר מזראווי. על פי הדיווח, המרוקאי ודניאל פרץ ישבו יחד במלון הקבוצה באיסטנבול ביום המשחק אתמול. הנשיא הרברט היינר יזם את הפגישה. הוא דיבר תחילה עם כל שחקן בנפרד, לאחר מכן התקיימה שיחה בין שלושתם, ועל פי הדיווח, "האווירה במפגש הייתה הרמונית". מזראווי הבטיח לפרץ שאין לו עמדה שלילית כלפי ישראל או כלפי יהודים, כאשר לדבריו, הפיזיותרפיסט האישי של מזראווי מגיע מישראל והוא יהודי. הפגישה נעשתה כחלק מניסיון של באיירן להפיג את המתח בחדר ההלבשה ולסיים עם הפרשה שהעיבה על המועדון וגררה סביבו כותרות שליליות.

דניאל פרץ, באיירן מינכן. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
הפרשה הסתיימה? פרץ/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

אתמול מנכ"ל באיירן מינכן יאן כריסטיאן דרזן הודיע שהמועדון יקיים "שיחות נוספות" עם שחקן הקבוצה נוסייר מזראווי על רקע הפרשה סביב המגן המרוקאי. כזכור, מזראווי ציטט אחרי הפגזה ישראלית בעזה פסוק מהקוראן שאומר: "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם". הדבר גרם לסערה גדולה, במינכן גינו את האמירה האנטי ישראלית, אך בסופו של דבר באיירן החליטה לא להשעות אותו, ואתמול (שלישי) הוא גם פתח בהרכב הקבוצה בניצחון בליגת האלופות על גלאטסראיי בטורקיה.

דרסן נשאל על הנושא הטעון אחרי ה-1:3 בטורקיה, ואמר: "אני לא רוצה להתעלם מהנושא הזה, הוא מטריד אותנו מאוד". המנכ"ל המשיך את הקו שהציג המאמן תומאס טוכל על העניין: "אני חושב שנכון מאוד מה שאמר המאמן טוכל במסע"ת ביום שישי - אנחנו רוצים להמשיך לשלב בצורה מוחלטת את מזראווי בקבוצה שלנו".

כידוע, בגרמניה יש הטוענים כי רק העובדה שאין לבאיירן מינכן מחליף ראוי למזראווי בעמדת המגן הימני גרמה לאלופת גרמניה להשאיר אותו בסגל למרות הפוסט שתמך בחמאס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני באיירן מינכן חוגגים עם קינגסלי קומאן. רויטרס
ניצחון חשוב. באיירן/רויטרס

כך או כך, המנכ"ל הביע סיפוק על הניצחון הקשה בטורקיה, במשחק שבו שחקנים של באיירן ממש הניחו ידיים על האוזניים בגלל הרעש מחריש האוזניים באצטדיון. "לא רק הארי קיין הרגיש שהוא מאבד את השמיעה, כולנו הרגשנו כאילו אנחנו עומדים ליד מטוס", אמר המנכ"ל, "אבל אחרי מחצית ראשונה משוגעת, מגיע לשחקנים שלנו הרבה שבחים על המשחק".

* אלון מאייר, ראש "מכבי גרמניה", אמר בריאיון בגרמניה: "אנחנו רוצים לשוחח עם מזראווי, רוצים לשבת איתו לפגישה פנים מול פנים, לדבר איתו. מה שקרה לא מתאים לבאיירן, אתה לא יכול להגיד מצד אחד כמה אתה מחויב לישראל, ואז להתנהג ככה".

תומאס טוכל התייחס לאפשרות שמנואל נוייר יחזור לשער באיירן במשחק הבא נגד דארמשטדט בליגה ואמר: "אני לא יכול להגיד ב-100 אחוז כרגע, צריך לחכות ולדבר איתו". על המשחק של קבוצתו: "זה היה ניצחון חשוב מאוד. גלאטסראיי לא הפסידה עד כה ב-17 משחקים העונה. היו לנו הרבה בעיות במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה התגוננו טוב יותר והצלחנו להשיג ניצחון חשוב מאוד".

טוכל דיבר על הרצף המדהים של באיירן, שרשמה ניצחון 16 רצוף בשלב הבתים של האלופות ולא נוצחה ב-37 המשחקים האחרונים: "לא הייתי בכל המשחקים, אבל הקבוצה יכולה להיות גאה. זה רצף מדהים. זה מרשים שהקבוצה תמיד נשארת רעבה, אני גאה בשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully