וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך: "זה היה השער הכי אמוציונלי בקריירה שלי"

אחרי שהקדיש את השער לחטופים והנעדרים הישראלים, קשר זלצבורג התקשה להסתיר את התרגשותו לאחר המשחק: "הרגשה מיוחדת". מאמנו פרגן ("היה מרוכז מאוד למרות הנסיבות בארצו"), בתקשורת העולמית פרגנו: "קשה להאמין שעד לפני 9 חודשים הוא שיחק בישראל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.10/ספורט1

אוסקר גלוך הוא לא הישראלי הראשון שכבש בסן סירו, אבל זו כנראה הייתה ההופעה המרשימה ביותר של כדורגלן ישראלי באחד המגרשים האייקוניים ביותר בכדורגל העולמי. זה לא רק שער השוויון שכבש אמש (שלישי) נגד סגנית אלופת אירופה אינטר, אלא משחק יוצא דופן בכל הנוגע למספרים שהעמיד.

אמנם זה לא הספיק לזלצבורג שבסופו של דבר הפסידה 2:1 לנראזורי, אבל גלוך בן ה-19 הספיק ב-85 דקות על כר הדשא להבקיע בביצוע חד ומרהיב, למסור 40 כדורים ב-80 אחוזי דיוק, לבעוט לשער שלוש פעמים, לייצר שתי מסירות מפתח, להצליח בכל ששת ניסיונות הדריבל שלו, לחלץ שני כדורים ולנצח ב-8 מ-11 מאבקים.

גלוך מיד אחרי השער סימן 30, לכבוד 30 הילדים והנערים שנחטפו לעזה, אבל בתקשורת באוסטריה ובאיטליה התייחסו בעיקר ליכולת שלו על כר הדשא. "זו הייתה הופעה טובה של זלצבורג. גלוך הבקיע שער חלומי עם כדור שלא הותיר סיכוי ליאן זומר", נכתב ב"קורייר". ב"גאזטה" האיטלקי ציינו שהכדור שבעט גלוך היה מושלם וגם ב"laola1" האוסטרי שיבחו שזו הייתה "בעיטה ברמה עולמית".

גלוך גם זכה לשבחים על כך שזו בסך הכל חצי השנה הראשונה שלו מחוץ לישראל: "קשה להאמין שלפני תשעה חודשים בסך הכל הוא עזב את ישראל והצטרף לזלצבורג. הוא כבר הבקיע נגד בנפיקה ואינטר ויש לו כישרון אדיר, זה שחקן שצריך לשים עליו עין", הגדיל לכתוב העיתונאי זך לואי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער עם חבריו. MARCO BERTORELLO/AFP, GettyImages
"השער הכי מרגש בקריירה שלי". גלוך חוגג/GettyImages, MARCO BERTORELLO/AFP

גלוך היה נרגש מאוד אחרי המשחק ואחרי שהקדיש את השער ל-30 הילדים הישראלים החטופים בשבי החמאס, הוא אמר: "ההרגשה לשחק כאן באווירה הזו בסן סירו זה היה משהו מיוחד. הגול הזה היה הכי מרגש בקריירה שלי עד כה, אבל חבל שזה לא היה מספיק כדי להוציא משהו".

גרהארד שטרובר מאמנו של גלוך התייחס כמובן למצב הבעייתי של הישראלי בגלל המלחמה בארצו ואמר: "למרות כל הנסיבות הוא היה מאוד מרוכז במשחק, היה מלא באנרגיה ולקח אחריות. הוא התפתח כאן ויש לו הרבה אחריות. הוא התבגר במשחק שלו ויש לו חוש ריח לשערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully