וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יבוטה נגד חברו לשעבר: "לא מופתע שזה מגיע ממכור לסמים וגזען כמוך"

יקוב שביירצ'וק טען: "ישראל גנבה לפלסטין את האדמה", שחקן הפועל תל אביב ששיחק איתו בלודוגורץ עקץ והוסיף: "תתבייש לך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.10/ספורט1

מאז מתקפת הטרור הרצחנית על ישראל ופתיחת המלחמה בעזה, לא מעט בורות שוטפת את הרשתות החברתיות בכל הנוגע לקונפליקט באזורנו. עם מקרה כזה נאלץ להתמודד מאוויס צ'יבוטה, שתהה מדוע יקוב שביירצ'וק, איתו שיתף פעולה במדי לודוגורץ הבולגרית, תומך בצד הפלסטיני.

החלוץ הפולני בן ה-30, שכבש בעבר גם במדי נבחרתו וכיום משחק בליגה השנייה ביפן, כתב לצ'יבוטה: "ברור אחי, אני לא טיפש. פעם הייתה רק פלסטין, ישראל גנבה לה את האדמה. אני עם בנזמה, תשוחרר פלסטין".

צ'יבוטה עלה להתקפה וכתב בסטורי: "אני לא מופתע שזה מגיע ממכור לסמים וגזען כמוך. אתה בר מזל שפיפ"א הרחיקה אותך רק לשנה אחת ולא לחמש. תתבייש לך".

בעקיצה הזו כיוון שחקן הפועל תל אביב למקרה בו נתפס שביירצ'וק על שימוש בחומרים אסורים במוקדמות ליגת האלופות של אסיה, כאשר שיחק בנאגויה גרמפוס בדצמבר 2021. תחילה הורחק לארבע שנים, אך לאחר מכן העונש קוצר ובפברואר 2023 הוא נוקה מאשמה לאחר ערעור.

מאוויס צ'יבוטה תוקף את הכדורגלן הפולני יקוב שביירצ'וק, איתו שיחק בעבר בלודוגורץ. אינסטגרם, צילום מסך
מאוויס צ'יבוטה תוקף את הכדורגלן הפולני יקוב שביירצ'וק, איתו שיחק בעבר בלודוגורץ/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כשבוע וחצי ענה צ'יבוטה למוחמד אבו פאני, לצדו שיחק במכבי חיפה, אחרי שזה הגיב למי שביקר את שתיקתו בנוגע למתקפת הטרור. "אבו פאני, אני אגיב לך. זה לא עוד פיגוע פה או פיגוע שם. זה משהו גדול שקרה במדינה שלנו. בסופו של דבר אתה קודם כל ישראלי שנולד בישראל, לפני הכול. ברגע שאתה ישראלי אתה חייב להגיב ולא רק אתה. כולנו. בשביל מה יש לכולנו עוקבים באינסטגרם? כדי להעביר מסר ולא רק בישראל - בכל העולם, שיראו מה שקורה פה ולמה? כי שחקנים אחרים של קשורים לישראל וכל הכוכבים הגדולים מגיבים ואתה לא מגיב?.

"זה לא לכתוב כמו פוליטיקי אלא להגיד את האמת כמו שהיא. כל מה שהחמאס עשה זה רע, יותר מרע, זה דאעש. העם לא מטומטם. העם רואה שתיקה. אתה חייב להגיד, זאת המדינה שלנו. אני לא ישן ולא מפסיק לבכות, זה העם שלנו. אתה קודם להיות קודם כל ישראלי לפני הכל. ואתה מייצג את ישראל. והמשפחה שלי גם ישראלים, ואנחנו חייבים להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully