וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יבוטה נגד אבו פאני: "העם לא מטומטם, העם רואה שתיקה"

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 14:00

אקס מכבי חיפה תקף את מבקריו בעקבות שתיקתו, שחקן הפועל תל אביב ענה לו: "אתה מייצג את ישראל. בשביל מה יש לנו עוקבים באינסטגרם?"

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

המדינה כולה גועשת בעקבות מתקפת הטרור של החמאס, כאשר בכדורגל הישראלי נוצרה מעין חזית בין הכדורגלנים הישראלים לכדורגלנים הערבים, שחלקם אומנם גינה את הטרור בישראל אך אחרים, כמו מוחמד אבו פאני, כעסו על התיוג שלהם כערבים וגם תקפו בחזרה את אלו שתקפו אותם. מי שהצטרף לויכוח הזה כעת הוא מאוויס צ'יבוטה, שחקן הפועל תל אביב שענה לתגובה החריפה של אבו פאני.

מוחמד אבו פאני עם מאוויס צ'יבוטה שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
ענה לאבו פאני. צ'יבוטה/דני מרון

"אבו פאני, אני אגיב לך. זה לא עוד פיגוע פה או פיגוע שם. זה משהו גדול שקרה במדינה שלנו", כתב צ'יבוטה, "בסופו של דבר אתה קודם כל ישראלי שנולד בישראל, לפני הכל. ברגע שאתה ישראלי אתה חייב להגיב ולא רק אתה. כולנו. בשביל מה יש לכולנו עוקבים באינסטגרם? כדי להעביר מסר ולא רק בישראל - בכל העולם, שיראו מה שקורה פה ולמה? כי שחקנים אחרים של קשורים לישראל וכל הכוכבים הגדולים מגיבים ואתה לא מגיב?".

"זה לא לכתוב כמו פוליטיקי אלא להגיד את האמת כמו שהיא. כל מה שהחמאס עשה זה רע, יותר מרע, זה דאעש. העם לא מטומטם. העם רואה שתיקה. אתה חייב להגיד, זאת המדינה שלנו. אני לא ישן ולא מפסיק לבכות, זה העם שלנו. אתה קודם להיות קודם כל ישראלי לפני הכל. ואתה מייצג את ישראל. והמשפחה שלי גם ישראלים, ואנחנו חייבים להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully