וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני: "מגנה את האירועים בישראל כבנאדם, לא כערבי"

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 13:34

שחקנה הערבי של מכבי חיפה לשעבר התייחס למלחמה בישראל: "הגיע הזמן שיפסיקו לקטלג אנשים. הסיקו מסקנות לגביי כי לא הגבתי. תודה רבה לכל הנשים של הכדורגלנים למיניהן שתרמו ותמכו בקללות אלי ולבני משפחתי. שון עדרי? פישר קטן"

שחקני הפועל חדרה באימון עם ילדי הדרום/האתר הרשמי של הפועל חדרה

אירועי הטרור הרצחניים של החמאס בשבת ובכלל בימים האחרונים גורמים לחוסר נוחות גם בקרב הכדורגלנים הערבים, שנאלצים לגנות את התוקפנות של החמאס. אחרי שעבו עביד עשה זאת וגם וכרם ג'אבר וחלאילי ממכבי חיפה, כעת הגיע תורו של אקס מכבי חיפה, שהגיב עם הודעה די מסתייגת שבעיקר מלינה על כך שמבקשים ממנו לגנות את האירועים בעקבות היותו ערבי וגם מנצל את ההזדמנות לסגור חשבון עם כמה ממבקריו, כולל נשות חלק מהכדורגלנים והקולגות שלו.

מוחמד אבו פאני פרנצווארוש לצד מקסים לופז פיורנטינה. GettyImages
הגיב לסערה מהונגריה. אבו פאני במדי פרנצווארוש/GettyImages

"דבר ראשון, ושיהיה הכי ברור לכולם, שאני מגנה את כל האירועים הנוראיים שהתרחשו בישראל בשבוע האחרון, בתור בן אדם אנושי! לא מגנה את זה בתור ערבי או בסטטוס אחר", כתב שחקן פרנצווארוש, "שזה אומר שאני בן אדם של שלום ורוצה לחיות בשלום עם כולם, ללא הבדל של גזע, מין ודת.

"התמונות שראיתי כאבו לי מאוד, הפגיעה בחפים מפשע. בכל פעם שיש אירוע כזה או אחר, מבקשים מערבים לגנות את האירוע כאילו אנחנו אחראים על האירוע, זה לא מקובל. אולי הגיע הזמן שנפסיק לקטלג אנשים ולשים אנשים במשבצות כאלה או אחרות כמו שאוהבים לעשות. כבר הסיקו מסקנות לגבי בגלל שלא הגבתי ושתקתי, כמו שאני שותק בדרך כלל כשכדבר כזה או אחר קורה במדינה, כי בסופו של דבר אני שחקן כדורגל, לא פוליטיקאי ולא שר בממשלה.

תודה רבה לכל הנשים של הכדורגלנים למיניהן שתרמו ותמכו בקללות אלי ולבני משפחתי. דבר אחרון, לילד הפישר הקטן שלא ראה כלום בחיים שלו שון עדרי או שלא יודע איך קוראים לו וכנראה גם לא הייתי יודע איך קוראים לו אם לא היה מעלה סטורי כזה - תסתום את הפה, תתעסק בכדורגל ולא בגזענות. מאחל לכולם רק בריאות ושלום וימים שקטים".

עוד בוואלה!

הגינויים מהמגזר: "מי יתן ותיפסק האיבה, מתפלל לימים טובים יותר"

לכתבה המלאה
סטורי של שון עדרי. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של עדרי שהרתיח את אבו פאני/צילום מסך, אינסטגרם
הפוסט של שון עדרי. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
התשובה של שון עדרי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

פחות משעה אחרי הפוסט של אבו פאני, הגיעה תגובתו של שון עדרי שכתב: "אני עומד מאחורי המילים שלי ולא מחזיר אליי כלום. נכון אולי אני ילד שעוד לא עבר כלום, אבל אמשיך לעבוד קשה ואף פעם לא אשכח את המקום שהביא לי את הבמה לפרוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully