וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:3 גדול לפריז סן ז'רמן על מילאן, 0:1 לדורטמונד בניוקאסל

אמבפה (32), קולו מואני (53) וקאנג-אין (89) עם שער בכורה כבשו מול הרוסונרי, מצ'ה (45) הנחיל למגפייז הפסד ביתי. 2:2 בין סלטיק לאתלטיקו מדריד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

המחזור השלישי בליגת האלופות הסתיים הערב (רביעי) עם בתים ה', ו', ז' ו-ח', כשבמוקד הניצחון הגדול של פריז סן ז'רמן 0:3 על מילאן ובאותו הבית ה-0:1 היוקרתי של בורוסיה דורטמונד בניוקאסל. בסקוטלנד נפרדו סלטיק ואתלטיקו מדריד ב-2:2 סוער.

בבית של ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד, אלופת סרביה הפסידה 3:1 בלייפציג ובמקביל מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 בשוויץ את יאנג בויז.

סלטיק - אתלטיקו מדריד 2:2

אלופת סקוטלנד צברה את הנקודה הראשונה שלה העונה בליגת האלופות, אבל הרצף של מספר המשחקים ללא ניצחון במפעל מגיע כבר ל-12 משחקים. המכונה המשומנת של דייגו סימאונה דווקא נעצרה בסלטיק פארק שהוצף באלפי דגלי פלסטין אחרי שישה ניצחונות רצופים, אבל גריזמן ומוראטה חילו אותה פעמיים מפיגור והצילו נקודה יקרה. הקולצ'ונרוס גם הצליחו לשמור על הנקודה אחרי שנותרו בחסרון מספרי בעקבות הרחקת רודריגו דה פול בדקה ה-82. עבדה הפצוע כמובן לא נכלל בסגל.

דקה 4: גול! קיוגו פורוהשי הקפיץ את הסלטיק פארק בפתיחה. דאבל-פס נפלא שלו עם אוריילי הציב אותו לבד מול אובלק ומשם הוא הבקיע בקלות.

דקה 25: גול! תנועה של מולינה לתוך הרחבה הסתיימה בהכשלה ברורה. הארט הדף את הפנדל של גריזמן, אבל הצרפתי הבקיע מהכדור החוזר.

דקה 28: סלטיק שבה ליתרון תוך שלוש דקות! לואיס פלמה בעט מזווית קשה לקורה ופנימה, שער ראשון בליגת האלופות לחלוץ מהונדורס.

דקה 53: גול! הקולצ'ונרוס שוב חזרו למשחק. יורנטה שעלה מהספסל דהר על אגף ימין, הרים לרחבה ומוראטה בביצוע אקרובטי נגח כדור שאי אפשר לעצור.

דקה 82: כרטיס אדום! רודריגו דה פול ביצע עבירה גסה והורחק בכרטיס אדום. אתלטיקו ב-10 שחקנים.

במשחק הנוסף בבית: פיינורד - לאציו 1:3 (לחצו לידיעה המלאה)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קיוגו פורוהשי, שחקן סלטיק. רויטרס
הסלטיק פארק חגג עם אלפי דגלי פלסטין, אתלטיקו נמנעה מהפסד/רויטרס

פריז סן ז'רמן - מילאן 0:3

אחרי התבוסה המשפילה בניוקאסל במחזור הקודם, הצרפתים הצליחו לחזור לעניינים בזכות שלוש נקודות יקרות מאוד שהשיגו על חשבון הרוסונרי. ג'אנלואיג'י דונארומה עמד בין הקורות ופגש את חבריו לשעבר, בצד השני היה זה מייק מניאן ששיחק מול קבוצת נעוריו וגם האחים תאו ולוקאס הרננדס שיחקו אחד נגד השני. מי שעשה את ההבדל היה קיליאן אמבפה, הכוכב הגדול של פריז סן ז'רמן שידוע כי בילדותו היה האוהד מושבע של מילאן. לאחר מכן גם רנדל קולו מואני ולי קאנג-אין עם שערו הראשון הצטרפו לחגיגה וקבעו את תוצאת הסיום, שמותירה את האיטלקים עם 2 נקודות בלבד במאזנם וללא ניצחון בינתיים.

דקה 32: גול! שער מרהיב של פריז סן ז'רמן. זאיר אמרי ניער מעליו את ריינדרס, שלח את אמבפה בכדור עומק והכוכב היתל בטומורי ובעט לפינה הקרובה של מניאן, שהסתכל על הכדור פוגש את הרשת.

דקה 53: גול! דמבלה לא הצליח להכניע את מניאן אחרי תרגיל יפה במצב נייח, אבל השוער הדף רע ומתוך רחבת החמש קולו מואני הכפיל את היתרון המקומי.

דקה 89: גול! לי קאנג-אין עם שער הבכורה שלו בפריז. הדרום קוריאני שרק חזר מפציעה סיים התקפה קבוצתית מרהיבה של המקומיים עם הכדור ברשת, זאיר אמרי הצעיר שוב אדריכל המהלך.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. רויטרס
שער נפלא וניצחון משכנע. אמבפה/רויטרס

ניוקאסל - דורטמונד 1:0

המגפייז הגיעו למשחק בכושר נהדר. זה לא היה רק ה-1:4 המדהים על פריז סן ז'רמן בשבוע שעבר, כי הקבוצה של אדי האו הגיעה אחרי חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים. גם בורוסיה דורטמונד הגיעה במומנטום חיובי עם ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, והיום היא האריכה את רצף הניצחונות הודות לשער בודד של פליקס מצ'ה, הראשון שלו בקריירה בליגת האלופות שמשאיר את חלום ההעפלה של הצהובים-שחורים בחיים.

דקה 45: גול! האם דורטמונד תחגוג ניצחון ראשון העונה באלופות דווקא בניוקאסל? גורדון איבד כדור והגרמנים יצאו למתפרצת קטלנית, שהסתיימה בכדור רוחב של שלוטרבק לפליקס מצ'ה שבעט בנגיעה והכניע את ניק פופ.

פליקס מצ'ה, שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג. GettyImages
שער ראשון שלו בליגת האלופות. פליקס מצ'ה/GettyImages

אנטוורפן - פורטו 4:1

אנטוורפן נותרה עם אפס נקודות לאחר שלושה משחקים וכבר עתה דיי ברור שמדובר במשימה שגדולה עליה. במחזור הראשון היא חטפה חמישייה בברצלונה, הפסד שעוד בבלגיה יכולים לקבל בהגנה, אבל לאחר מכן הפסידה בביתה 3:2 לשחטאר דונייצק על אף שירדה למחצית ביתרון 0:2 וגם היום יתרון מוקדם לא הספיק לה, שוב האורחת הפכה והדרקונים מפורטוגל השיגו את ניצחונם השני העונה במפעל, בעיקר הודות ליכולת אדירה של אבנליסון שעלה כמחליף והבקיע שלושער גדול.

דקה 37: גול! כדור שנבלם על ידי הגנת האורחת הגיע אל אלחסן יוסוף, שעמד חופשי במרכז הרחבה ובנגיעה בעט כדור עוצמתי פנימה.

דקה 46: גול! הדרקונים חזרו למשחק מיד עם פתיחת המחצית השנייה משער של אבנילסון הברזילאי שעלה מהספסל.

דקה 54: גול! המהפך הושלם. סטפן אוסטקיו הגיע מאחור ובעט לפינה הרחוקה את ה-1:2 של פורטו.

דקה 69: גול! אבנילסון עם השני שלו והדרקונים בדרך לניצחון. הברזילאי בעט מהאוויר וחגג שער יפהפה.

דקה 84: גול! חגיגה גדולה של פורטו ובעיקר של אבנליסון שהשלים שלושער והבטיח את שלוש הנקודות.

במשחק הנוסף בבית: ברצלונה - שחטאר דונייצק 1:2 (לחצו לידיעה המלאה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully