וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת רומניה מעריכים: "אי אפשר יהיה לשחק השנה בישראל"

המנהל הטכני של ההתאחדות מיכאי סטוצ'יטה טען כי המפגש של הרומנים עם ישראל, שנקבע ל-18 בנובמבר, ייערך במגרש נייטראלי: "מלחמה שנמשכת כבר עשר שנים לא תיגמר תוך מספר ימים". עוד הוסיף והעריך: "לא חושב שהם יפרשו מהמוקדמות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.10/ספורט1

אופ"א אישרה אמש (שני) באופן רשמי את התכנית שאליה התכוננו בהתאחדות לכדורגל: משחק החוץ של נבחרת ישראל נגד קוסובו ייערך ב-12 בנובמבר, והמשמעות היא שאלון חזן ושחקניו יקיימו לא פחות מארבעה משחקים בתשעה ימים בניסיון להשיג את הכרטיס הנכסף ליורו 2024.

רומניה, שמתחרה עם ישראל על אחד משני הכרטיסים, עוקבת כמובן בעניין אחר ההתפתחויות. המנהל הטכני של ההתאחדות מיכאי סטוצ'יטה נשאל האם לדעתו נבחרת ישראל תיאלץ לפרוש מהמוקדמות, והשיב: "אני לא חושב שזה יקרה. הם לא יוותרו על הזדמנות להעפיל ליורו, כי ההזדמנות הזו מגיעה להם. אני מניח שהמשחק שלנו מולם (שאמור להיערך ב-18 בנובמבר) יהיה במגרש נייטראלי".

סטויצ'יקה הוסיף והעריך: "לדעתי אי אפשר יהיה לשחק בישראל השנה, כי מלחמה כזו שנמשכת כבר עשר שנים לא תיגמר תוך מספר ימים". על העומס של נבחרת ישראל אמר: "אין ברירה, אי אפשר לשחק בדצמבר. הפתרון היחיד עבורם היה לשחק ארבעה משחקים בזמן קצר".

מיגל ויטור, דור פרץ, אוסקר גלוך שחקני נבחרת ישראל מול ניקולאה סטנצ'ו שחקן נבחרת רומניה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
המשחק הנוסף בין ישראל ורומניה לא צפוי להיערך בישראל/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

לאחר קוסובו תמשיך ישראל למשחקים נגד שוויץ (15.11) ורומניה (18.11) שהיו אמורים להתקיים בארץ ועוד לא נקבע היכן הנבחרת תארח אותם, ובהמשך יתקיים גם משחק באנדורה (21.11).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully