וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת המשוחררות מעזה: סבתו של שוער העבר דניאל ליפשיץ

יוכבד ליפשיץ, תושבת ניר עוז בת ה-85 שהייתה חטופה, הוחזרה לישראל כשבעלה נותר בשבי החמאס. אקס מכבי תל אביב: "רוצה להגיד לסבתא שאני אוהב אותה, מקווים שזה פתיח לשחרור שאר החטופים"

אחת משתי החטופות ששוחררו משבי החמאס הערב (שני) בתיווך מצרים היא יוכבד ליפשיץ בת ה-85, סבתו של שוער העבר דניאל ליפשיץ. למרבה הצער, לצד הבשורה המנחמת והמעודדת מעט, הסב עודד ליפשיץ נותר בין השבויים בעזה. בני המשפחה שוחחו עמה, שמעו כי מצבה טוב יחסית למה שעברה ב-16 הימים האחרונים, והם בדרך לפגוש אותה.

ליפשיץ בן ה-35 נולד בשבדיה לאם שבדית ואב ישראלי וגדל בקיבוץ ניר עוז בחבל אשכול, מישובי העוטף שנטבחו על ידי מחבלי החמאס בשבת השחורה של 7 באוקטובר. הוא שיחק בקבוצות רבות וביניהן מכבי תל אביב, מכבי נתניה והפועל רעננה.

דניאל ליפשיץ אמר לחדשות 12 ו-13: "אנחנו מרוגשים, שמחים ומאושרים מההודעה הרשמית על כך שסבתא שלי יוכבד ליפשיץ, ונורית קופר תושבת ניר עוז, חוזרות אלינו במהלך באמת הומניטרי. אני פה בים סוף ואנחנו מצפים להמשך שחרור החטופים מהקיבוץ וכל החטופים באופן כללי. מקווים שהוא בסדר ובריאותה טובה, ונסע עכשיו לראות אותה".

דניאל ליפשיץ שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בשורה משמחת, בתקווה לאחת נוספת לגבי סבו. דניאל ליפשיץ/ברני ארדוב

שוער העבר הוסיף: "היא עברה ברכב של הצלב האדום במעבר רפיח לצד המצרי. היא צריכה לעבור אלינו לצד הישראלי, היא דיברה, אנחנו מקווים לפגוש אותה, לראות אותה ולהתייחד איתה ומקווים שזה רק פתיח לשחרור של כל שאר החטופים שזה עוד יותר חשוב. האמנתי שהרגע הזה יגיע. אני רוצה להגיד לה שאני אוהב אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully