וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער העבר מבקש עזרה: "סבא וסבתא כנראה בצד השני של הגדר"

דניאל ליפשיץ, שגדל בקיבוץ ניר עוז שעבר טבח מחריד על ידי מחבלי חמאס, פנה לעזרה: "הבית שלהם שרוף כולו. הם הכי מדהימים בעולם, אנשים אמיצים"

דניאל ליפשיץ, שוער העבר ששיחק בקבוצות רבות וביניהן מכבי נתניה, הפועל רעננה ומכבי תל אביב, גדל בקיבוץ ניר עוז בחבל אשכול, מישובי העוטף שנטבחו על ידי מחבלי מחמאס. אמש (שני) הוא ביקש את עזרת הציבור בניסיון לאתר את סבא וסבתא שלו, עודד (83) ויוכבד ליפשיץ (85), תושבי ניר עוז שנעדרים מאז מתקפת הטרור הרצחנית ביום שבת בבוקר.

"הם האנשים הכי מדהימים שיש ותומכי שלום", כתב ליפשיץ באינסטגרם ופרסם תמונה שלהם, "אנשים שמוכנים להקריב הכל למען שלום. הבית מאחוריהם הוא הראשון לגדר. אנשי אומץ. חלוצים אשר הרחבת הארץ והקיבוציות הם ערכים עליוניים עבורם. עכשיו הבית כבר שרוף כולו וככל הנראה הם נמצאים בצד השני של הגדר. אם למישהו יש מידע, אנא שתפו. יוכבד ליפשיץ בת 85, עודד ליפשיץ בן 83".

הפוסט של דניאל ליפשיץ. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של דניאל ליפשיץ/צילום מסך, אינסטגרם

ליפשיץ בן ה-35 נולד בשבדיה לאם שבדית ואב ישראלי מקיבוץ ניר עוז, אחד הקיבוצים בעוטף שנאלץ להתמודד עם חדירת מחבלים וקרבות ארוכים בהם נרצחו חפים מפשע, ואחרים נלקחו בשבי. מכדורגל הוא פרש בסיום עונת 2017/18 בעקבות פציעה בכתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully