וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה אחרונה בווריירס? "כל הסימנים מעידים שתומפסון יהפוך לחופשי"

פערים גדולים בשיחות ההארכה בין גולדן סטייט לגארד שנכנס לשנת חוזה: "מגיע לו שיתייחסו אליו בכבוד". ומה עם הארדן?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.10/ספורט1

קליי תומפסון משחק בגולדן סטייט מהיום שהגיע ל-NBA ב-2011, אך ייתכן כי העונה שתצא לדרך מחר בלילה (בין שלישי לרביעי) תהיה האחרונה שלו בווריירס. לפי דיווח של שאמס צ'ראניה מה"את'לטיק", ישנם פערים גדולים בשיחות בין הצדדים, כאשר העונה הקרובה היא האחרונה בחוזהו של תומפסון.

בין הצדדים יש פער משמעותי גם בכסף שמוצע וגם במשך החוזה, כאשר אם לא יימצא פתרון, הגארד שזכה עם הווריירס בארבע אליפויות יהפוך בקיץ לשחקן חופשי. "כרגע אין מוצא, הוא רוצה הרבה יותר ממה שמציעים לו", אמר צ'ראניה בתוכנית "Run It Back", "כל הסימנים מעידים על כך שהוא יהפוך לחופשי. הקבוצה רוצה לשלם לו ודלאוג לו, אבל קודם כל לראות איך תיראה העונה".

הסיטואציה הזו אינה חדשה עבור הווריירס, שכן רק בשנה שעברה התמודדה עם מצב דומה מול דריימונד גרין. העונה שעברה הייתה האחרונה של הפורוורד בחוזה והצדדים לא סיכמו על הארכה, אך עם פתיחת שוק השחקנים החופשיים חתם גרין על חוזה חדש ונשאר.

שחקן העבר צ'אנדלר פרסונס, שכידוע גם התייחס להארכת החוזה של דני אבדיה כ"עוד שחקן בינוני שמתעשר", אמר על תומפסון: "הוא כנראה הבחור הכי נחמד שפגשתי בחייו, הוא לא שמח, רוצה הארכת חוזה ולא מקבל. אני מסתכל על שני הצדדים. הוא שואל מה הוא עוד יכול לתת למועדון הזה, מגיע לו שישלמו לו ויתייחסו אליו בכבוד. הווריירס חושבים שהוא כבר אחרי השיא. קשה לדמיין אותו במקום אחר, אבל יכול להיות שזה מה שיקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
הסאגה המתישה מסרבת להסתיים. הארדן/רויטרס

כוכב נוסף שלא יורד מהכותרות בארצות הברית הוא ג'יימס הארדן, שכבר תשעה ימים לא נמצא במסגרת הקבוצתית עם חבריו לפילדלפיה. "אין סימנים לגבי מתי הוא יחזור לקבוצה", אמר צ'ראניה בעניין, "הוא לא שיחק באף משחק הכנה והיה מעורב באימון אחד לפני למעלה משבועיים. הסיקסרס יוצאים מנקודת הנחה שהוא לא ישחק בזמן הקרוב, שיחות הטרייד עם הקליפרס נמשכות כבר חודשים". פילדלפיה תפתח את העונה בלילה שבין חמישי לשישי במשחק מסקרן מול מילווקי של יאניס אנטטוקומפו ודמיאן לילארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully