וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס פיטרה את מוריס סטיין: "קבוצה חרא עם שחקנים חרא"

המאמן שילם את מחיר הרצף הגרוע בתולדות המועדון שירד מתחת לקו האדום, כוכב העבר תקף: "צריך לחשוב כמו מועמדת לירידה"

תקציר: אוטרכט - אייאקס 3:4/ספורט1

שמונה משחקים סופרת אייאקס ללא ניצחון בכל המסגרות - הרצף הארוך ביותר שלה מאז שכדורגל הפך למקצועני בהולנד ב-1954. אחרי שהקבוצה המעוטרת ביותר בהולנד ירדה מתחת לקו האדום עם הפסד 4:3 דרמטי לאוטרכט אתמול (ראשון), המאמן מוריס סטיין שילם את המחיר ופוטר. סטיין הגיע למועדון מספרטה רוטרדאם רק בקיץ האחרון וחתם על חוזה עד 2026, אבל החזיק שבעה משחקי ליגה בלבד.

מי שקטל את אייאקס קשות הוא שחקן העבר שלה, רפאל ואן דר וארט. "מה שאני רואה זו פשוט חרא קבוצה עם חרא שחקנים", אמר ואן דר וארט לטלוויזיה המקומית אחרי שאייאקס נחלה הפסד רביעי ברציפות והשלימה מחזור שישי רצוף מבלי לנצח בליגה, כשרק שני המשחקים החסרים מייפים מעט את מצבה בטבלה.

"אייאקס צריכה להתבייש שנואה לאנג וסרג'יניו דסט משחקים בפ.ס.וו. היא הייתה חייבת להחתים אותם, במיוחד כשהיא מבזבזת כל כך הרבה כסף", תקף כדורגלן העבר את ההנהלה, בהשוואה ליריבה הגדולה שמוליכה את הטבלה.

שחקני אייאקס מתוסכלים. ANP, GettyImages
סופגים אש. שחקני אייאקס/GettyImages, ANP

גם התחזית של ואן דר וארט לא אופטימית: "כנראה שהם יסיימו במקום יותר גבוה, אבל אי אפשר לצפות ליותר מדי מהשחקנים האלה. אולי העפלה לאירופה. צריך לחשוב כמו מועמדת לירידה. זה עצוב, אבל זו האמת. האמת היא שאייאקס צריכה לשחק כמו אקסלסיור, היא כבר לא אייאקס. היא חייבת להפנים שהיא לא עדיפה על היריבות, אין לה את האיכויות לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully