וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלכת כוס, הפסד דרמטי וירידה מתחת לקו האדום: עוד השפלה לאייאקס

צפו: השופט עצר זמנית את המשחק באוטרכט בדקה ה-89 בעקבות כוס שנזרקה לדשא על אף שלא פגעה באיש, ובדקה ה-90 כבשה המארחת את ה-3:4

תקציר: אוטרכט - אייאקס 3:4/ספורט1

עונת הבלהות של אייאקס הגיעה היום (ראשון) לשיא חדש. מועדון הפאר מאמסטרדם, ספינת הדגל של הכדורגל ההולנדי, מוצא את עצמו היום מתחת לקו האדום עם ניצחון אחד וחמש נקודות בלבד משבעה מחזורים, זאת אחרי שנחל הפסד דרמטי 4:3 אצל אוטרכט שחלפה על פניו.

האורחת נקלעה לפיגור כפול משערים של ריאן פלאמינגו (44) ואקס אייאקס מייק ואן דר הורן (48), אך האיסלנדי בן ה-19 כריסטיאן הלינאסון איזן עם צמד מהיר (52 ו-52). סטיבן ברחוויין השלים מהפך עם פנדל מדויק בדקה ה-65, ינס טורנסטרה קבע 3:3 כעבור שש דקות, והדרמה האמיתית החלה רק בדקה ה-89.

כוס פלסטיק שהושלכה מהיציע לכר הדשא גרמה לשופט לעצור את המשחק, זאת על אף שהחפץ לא פגע באף שחקן, איש צוות או שופט. המשחק חודש כעבור מספר דקות, ובדקה ה-90 אייאקס הודהמה כשאוסקר פראולו קבע 3:4 לאוטרכט. המאמן מוריס סטיין שעדיין מחזיק מעמד בתפקיד שקיבל בתחילת העונה מדורג במקום הלפני אחרון בליגה, אולם יש לציין כי לאייאקס יש שני משחקים חסרים בהשוואה למרבית קבוצות הליגה.

שחקני אוטרכט חוגגים. OLAF KRAAK/ANP/AFP, GettyImages
האם זה עדיין נחשב להפתעה? שחקני אוטרכט חוגגים/GettyImages, OLAF KRAAK/ANP/AFP

כידוע, אין זו הפעם הראשונה שבה ישנה התפרעות אוהדים במשחק של אייאקס. הפעם שעברה הייתה חמורה יותר, כאשר אוהדי אייאקס השתוללו עם השלכת חזיזים וזיקוקים לדשא ביוהאן קרויף ארנה והובילו לעצירת המשחק מול פיינורד, שחודש כעבור מספר ימים מול יציעים ריקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully