וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזים, גז מדמיע, התפרעויות ופיטורים: היום השחור של אייאקס

קבוצת הפאר פיגרה 3:0 מול פיינורד, הקהל השתולל, הביא לעצירת המשחק והמשיך להתפרע גם לאחריו. המנהל המקצועי פוטר: "יום קשה"

תקציר: אייאקס - מארסיי 3:3/ספורט1

הקלאסיקר הגדול בין אייאקס ופיינורד ביוהאן קרויף ארנה הופסק אמש (ראשון) בדקה ה-56, לאחר שאוהדי המארחת השליכו חזיזים וזיקוקים למגרש במחאה על היכולת האומללה ועל פתיחת העונה המסויטת. העצירה הראשונה היתה במצב של 0:2 לאורחת, לאחר שכוסות נזרקו לכר הדשא, עצירה נוספת נרשמה אחרי מספר חזיזים שהושלכו, ולבסוף, במצב של 0:3 לפיינורד, הגיעה העצירה הבלתי נמנעת.

אלא שהצרות לא פסקו שם - השוטרים מחוץ לאצטדיון נאלצו להשתמש בגז מדמיע כדי למנוע עימותים אלימים בין האוהדים (נציין שאוהדי פיינורד לא הורשו להיכנס לאצטדיון). שחקני ואנשי הצוות של פיינורד נותרו בחדר ההלבשה דקות ארוכות, עד שקיבלו אישור לעזוב את המגרש.

"זו לא התנהגות שמאפיינת את אייאקס", הצהירה קבוצת הפאר בהודעה רשמית. "האכזבה מפתיחת העונה מובנת, אבל לא יכולה להוות תירוץ להתנהגות האלימה הזו. אנחנו מתנצלים בפני כולם".

בהולנד קבעו שהמשחק יחודש ביום רביעי ב-15:00 שעון ישראל ולא פסקו על ניצחון טכני לפיינורד. המשך המשחק כמובן יתקיים ללא קהל.

אייאקס, שסיימה אשתקד שלישית בלבד ולא הצליחה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות לראשונה זה 13 שנה, פתחה בצורה מחרידה את עונת 2023/24 והיא מדורגת במקום ה-14 בלבד, עם 5 נקודות מארבעה מחזורים. "אנחנו מאוכזבים מאוד ממה שקרה", אמר חבר ההנהלה יאן ואן האלסט. "זה יום קשה למועדון, אחד המשחקים הכי חשובים בתולדות הכדורגל ההולנדי הופסק. זה עצוב מאוד. זו פתיחה רעה לעונה, אנחנו מבינים את התסכול, אבל להביע אותו כך - זה אסור".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מי ששילם את המחיר על פתיחת העונה הקשה הוא סוון מיסלינטאט - לשעבר בדורטמונד ובארסנל - ששימש כמנהל הספורטיבי במשך 128 יום בלבד אך סיים את תפקידו משום ש"לא זכה לתמיכה מההנהלה", כך לפי ההודעה הרשמית של המועדון.

"זה מרגיז מאוד שמשחק כזה מסתיים כך", אמר מאמן פיינורד ארנה סלוט. "נמנעה מאיתנו הזדמנות לעשות דבר יפהפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully