וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירושלמיות במסר מאחד, כספי במחווה לאריאל שאיבד את כל משפחתו

עודכן לאחרונה: 23.10.2023 / 17:25

הערב היה אמור להתקיים הדרבי בין בית"ר להפועל, שהוציאו הודעה משותפת. שחקן ה-NBA לשעבר ביקר עם אפיק ניסים בשבעה. אבו חנא מחפש קבוצה בגרמניה כדי לשמור על כושר עד שיחזור למכבי נתניה. קבוצה אלבנית הודיעה שלא תגיע למפגש מול מכבי תל אביב בכדורעף. עדכונים שוטפים

דקת דומיה, ליברפול נגד אברטון/ספורט1

בזמן שהמלחמה בעזה ובישראל נמשכת אחרי פיגועי הטרור של ה-7 באוקטובר, עולם הספורט ממשיך להגיב לסכסוך הדמים במזרח התיכון, כשרבים מגבים את ישראל בעוד בעולם המוסלמי תומכים בפלסטינים. עדכונים שוטפים.

עומרי כספי עם אפיק ניסים לצד אריאל זוהר. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
כספי וניסים עם אריאל זוהר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

17:05: בשבת השחורה איבד אריאל זוהר את כל משפחתו, אביו יניב, אמו יסמין ואחיו קשת ותכלת, כשהוא רק בן 13. היום ביקרו את אריאל בשבעה אפיק נסים ועומרי כספי, שהעניק לו את גופיית המשחק שלו מנבחרת ישראל. איגוד הכדורסל ונבחרת ישראל יחבקו את אריאל גם בעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני הפועל עפולה בביקור ילדים. הפועל עפולה, אתר רשמי
באו לשמח. שחקני הפועל עפולה עם הילדים/אתר רשמי, הפועל עפולה

16:50: קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב הייתה אמורה לארח מחר את המשחק הראשון מבין שניים בשלב הראשון של מוקדמות גביע האתגר מול טיראנה, אלא שאלופת אלבניה הודיעה כי לא תגיע לישראל. אלופת ישראל וסגנית אלופת גביע האתגר האירופי הודיעה לאלבנים שלא תצא למשחק הגומלין שהיה מתוכנן ל-31 בחודש בטיראנה. בשלב זה, בשיחות בין ראשי שני המועדונים בהשתתפות התאחדות הכדורעף האירופאית ה- CEV עדיין לא נקבע מתי יתקיימו המשחקים בין השתיים, הכין ובאיזו מתכונת.

16:00: מיזם שהוקם על ידי האגודה הישראלית לפסיכולוגיה של הספורט והביצוע בראשותה של ד"ר איריס אורבך, ראשת התואר השני לפסיכולוגיה של הספורט במכללה למינהל, מעניק שירותים של מענה פסיכולוגי ראשוני לשם פיתוח חוסן מנטאלי ורכישת כלים שיסייעו לחזרה לתפקוד בחיי היום יום הן מבחינה מעשית והן מבחינה רגשית. המרכז מאויש על ידי עשרות פסיכולוגים, רובם בוגרי המכללה למינהל עם הכשרה בתחום פסיכולוגיית הספורט והביצוע שזמינים למענה לכל מי שצריך. ליצירת קשר: יש להיכנס לכתובת של אתר האגודה הישראלית לפסיכולוגיה של הספורט והביצוע ולשלוח הודעה דרך לשונית יצירת קשר באתר.

15:40: שחקני הפועל עפולה הגיעו למתחם מעונות הסטודנטים לשעה קלה של הפוגה למשפחות מהצפון והדרום שפינו את ישוביהן ועברו למתחם המעונות. השחקנים העבירו לילדים כדורים מתנת ליגת ווינר סל וחוברות צביעה של שחקני ליגת העל. השחקנים בהובלת המאמנים רועי פרל ועודד הנדלר ערכו משחקי חברה עם הילדים הכירו כל אחד בשמו ושם היישוב שהגיע ממנו וקינחו בהופעת הקוסם תומר אסייג שהפליא בקסמי קלפים. בסיום הודו המשפחות להנהלת הפועל עפולה בראשות היו"ר יוסי מלכה ולשחקנים ולצוות המקצועי על הפעילות המשמחת.

נוער  מפונה מעוטף עזה לגעש לפעילות של הגל שלי. הגל שלי,
נוער מפונה מעוטף עזה לגעש לפעילות של הגל שלי/הגל שלי

14:25: עמותת הגל שלי לקידום נוער בסיכון הקימה תכנית חירום אשר מעניקה מענה לנוער וצעירים מתמודדי טראומה. "מרכזי חירום" של הגל שלי הפועלים מידי יום באופן שיטתי ויומומי ברצף עם מפוני מעוטף עזה ומהדרום והם גדלים מידי יום ונמצאים בנחשולים, שפיים, מעגן מיכאל וגעש, עם כבר מעל 100 נערות ונערים המגיעים אליהם מידי יום כדי לרפא את הגוף והנפש. המשתתפים מגיעים מכפר עזה, אשקלון, כרמייה, מושב פטיש, אשדוד, שדרות, ונוספים. באחרונה הצטרפו גם מהצפון מפנימיית נירים ומשאר יישוב.

למעשה כבר שנים עמותת הגל שלי מפעילה תכנית ייחודית לפוסט טראומה המשתמשת בגלישת גלים ככלי טיפולי. ירון וקסמן, מייסד ומנכ"ל עמותת הגל שלי: "מטרת ההקמה של מרכזי חירום עבור בני הנוער אשר חלקם יצאו מתופת היא לאפשר לפרוק ולייצר חוויות ושיח באמצעות גלישת גלים בעזרת תוכנית 'כלים מהגלים'. תכנית ייחודית למתמודדי טראומה. המטרה היא לסייע לנערים/ות להרגיש במקום בטוח ורגוע במרחב הפתוח - בים. עבודה עם כוחות חיוביים בטבע. שם אפשר לעצור, להתבונן, לעקל וגם לשתף ולהתחבר לרגשות שמציפים אותנו בימים האלו. בעזרת התוכנית הייחודית הזו, שאותה אנו מקיימים כבר שנים גם עם אגף השיקום של משרד הביטחון למתמודדי PTSD, היא לתת סיוע מיידי למי שמתמודד עם טראומה קיצונית. אנו מאמינים כי הטיפול המיידי שאנו מעניקים לנערים/ות שחוו טראומה קשה, יקטין משמעותית את הנזק הנפשי ויאפשר לבני הנוער לקבל כלים כיצד להתמודד".

14:20: שחקן העבר ומנהל הפועל תל אביב סלים טועמה והבלם אור בלוריאן הגיעו לבקר את סא"ל עוז נחום המשרת באוגדת עזה, שנפצע בכתפו ובגבו במהלך היתקלות עם מחבלים.

הפועל באר שבע למען אוהד מונדר, שמציין את יום הולדתו ה-9 בשבי החמאס

13:45: איגוד הכדורסל החליט להחזיר לפעילות את הנבחרות הצעירות והחל בשבוע הבא הן ייתכנסו מספר פעמים באולם זיסמן. המטרה היא לשמור על מסגרת עבור השחקנים הצעירים ולשמר את כושרם גם בתקופה בה משחקי הליגות השונות אינם מתקיימים. על פי ההודעה, "איגוד הכדורסל ידאג לבטחונם של השחקנים שיתאמנו במספרים ובמקום בו ניתן להגיע למרחב מוגן לפי הנחיות פיקוד העורף" (אור שקדי).

11:42: שוערי מכבי חיפה, שריף כיוף ורועי פוקס יחד עם מאמן השוערים איתי זילפה, הגיעו למושב מגדים לשמח ולחלק מתנות לילדים שפונו מאזורי הלחימה. השחקנים עודדו את הילדים, ניסו להרים את רוחם והעניקו להם מעט רגעים של חסד בזמנים הלא פשוטים שכולנו עוברים.

11:26: ג'ואל אבו חנא, בלם מכבי נתניה שכידוע נולד בגרמניה לאב ערבי-נוצרי מישראל ולאם גרמנייה נוצרית, סיפר בריאיון לאחד העיתונים הגדולים במינכן: "אני תוהה אם יש עוד מקום בעולם שנשארה בו אנושיות. מה שקורה מדאיג מאוד. חמאס ארגון טרור ולא שום דבר אחר".

כזכור, אבו חנא כבר פרסם באמצעות מכבי נתניה מכתב בו גינה בנחרצות את ארגון הטרור חמאס. בימים אלה נמצא הבלם בגרמניה, שם הוא מנסה למצוא קבוצה שתסכים לאפשר לו להצטרף לאימוניה כדי לשמור על כושר. "אני עדיין ממתין לתשובות, גם מקבוצות שהסוכן שלי בקשר איתן כדי וגם ממכבי נתניה בנוגע לחזרת המשחקים בישראל. אני בקשר הדוק עם המנהל המקצועי אלמוג כהן ועם המאמן".

10:41: אוהד הפועל באר שבע, אוהד מונדר, מציין היום את יום הולדתו ה-9. הוא עושה זאת בשבי, לאחר שנחטף מביתו ביום שבת הארור. אוהד שהה בבית סבו וסבתו, אשר נחטפו גם הם יחד עם אימו. דודם, רועי, נרצח במתקפה האכזרית. לבקשת המשפחה, מאמן הקבוצה אליניב ברדה והשחקנים נרתמו ואיחלו לאוהד יום הולדת שמח, בתקווה שיראה זאת בהקדם האפשרי. ליוזמה הצטרפה גם הבעלים אלונה ברקת. בנוסף, הפועל באר שבע פתחה את אימון הבוקר בתפילה וקריאה לחזרתו המהירה של אוהד. כולנו מייחלים שאוהד ומשפחתו יחזרו בקרוב בריאים ושלמים.

בית"ר ירושלים, הפועל ירושלים במסר מאחד. הפועל ירושלים, בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר ירושלים, הפועל ירושלים במסר מאחד/אתר רשמי, הפועל ירושלים, בית"ר ירושלים

9:59: בית"ר ירושלים והפועל ירושלים פרסמו מסר מאחד במקום הדרבי שהיה אמור להתקיים הערב.
הקבוצות העלו מסר משותף ברשתות החברתיות של המועדונים

9:22: גבי בורשטיין, שמאמן את קבוצת הנשים של הפועל פתח תקוה ובעבר שימש כמאמן שוערים בכמה קבוצות ביניהן הפועל תל אביב, התראיין לתקשורת בארגנטינה, המדינה בה נולד. בורשטיין אמר: "חמאס חטף יותר מ-200 בני אדם, כולל ילדים. זה הרבה יותר חשוב מאשר לדבר על מתי יחזרו לשחק פה כדורגל. אנחנו לא מדברים פה על פוליטיקה או דת, אלא על ילדים שנמצאים במקום שהם לא בחרו להיות בו".

9:28: הפועל תל אביב פרסמה הודעת ניחומים למשפחתו של רב"ט תמיר ברק, לוחם בחיל ההנדסה הקרבית שנפל אתמול במהלך פעילות מבצעית באזור כיסופים. בהודעה של המועדון סיפרו על אביו גולן, שאיבד את אחיו במלחמת יום הכיפורים וכעת הפך גם לאב שכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully