וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא הסתכל עליי בפרצוף של 'תכניס אותי!'": הערב החלומי של גיו

בן ה-17 הפך לכובש המהיר וצעיר ביותר של ברצלונה בהופעת בכורה, ובספרד מכתירים "עוד נער זהב". צ'אבי: "מחזיק ממנו מאוד, ראיתי שהוא מוכן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.10/ספורט1

ברצלונה יצאה לפגרת הנבחרות עם ניצחון אחד בשלושת משחקי הליגה האחרונים, ובחזרה מהפגרה היה נראה שהיא בדרך לעוד תוצאה לא מספקת. אבל אז התגלה עוד פוטנציאל צעיר מהאקדמיה המפוארת שלה, וסיפק רגע נדיר: בפעם הראשונה שהכדור הגיע אליו במשחק בוגרים, מארק גיו בן ה-17 ו-291 ימים כבש בדקה ה-80 והעניק לאלופת ספרד 0:1 על אתלטיק בילבאו, שישה ימים לפני הקלאסיקו הגדול.

34 שניות עברו מהרגע שצ'אבי שלח את גיו למגרש עד שהילד מצא את הרשת. זהו השער הכי מהיר לשחקן ברצלונה בהופעת בכורה, כשרק שני שחקנים בתולדות הליגה הספרדית כבשו יותר מהר ממנו במשחקם הראשון, והחלוץ הפך לשחקן הצעיר ביותר במועדון שמבקיע בבכורה. על הדרך, הוא מנע מבילבאו לצאת ממשחק החוץ נגד בארסה עם שער נקי לראשונה מאז אפריל 1985.

שחקן ברצלונה מארק גיו חוגג. רויטרס
חי את החלום. מארק גיו חוגג/רויטרס

"אנחנו עובדים טוב מאוד בלה מאסיה. חשוב לסמוך על הצעירים בתקופה הקשה הזו שהמועדון עובר, נמשיך לעבוד כי ההזדמנויות יגיעו", סיפר גיבור הרגע בסיום. "עוד לא הסתכלתי בפלאפון, אני יודע שלא אשן הלילה. לשחקנים בלה מאסיה אני אומר שימשיכו לעבוד. אנחנו כל כך מתרגשים להגיע לרגע הזה. אני לא מאמין, לא מצליח לנשום. אני כל כך נהנה מהרגע, עבדתי כל החיים שלי בשביל ההזדמנות הזו וזה יצא מושלם".

גיו התייחס למהלך בו כבש: "כשז'ואאו מסר לי את הכדור, ראיתי את השטח והשתלטתי. ראיתי שאונאי יצא וידעתי שאני חייב לשים את זה ברשת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
ניצחון יקר. ברצלונה/רויטרס

גם בחלום הכי פרוע שלו, הוא עצמו לא היה מסוגל לדמיין שכל הכותרות בספרד ידברו עלו בתום הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של ברצלונה. "עוד נער זהב לבארסה", כתבו ב"מונדו דפורטיבו". גם כלי התקשורת המזוהים עם ריאל מדריד לא היו יכולים להישאר אדישים: "לה מאסיה היא אוצר", הודו ב"אס". וגם ב"מארקה" סיכמו את הערב בתור "לה מאסיה הופיעה בפעם המי יודע כמה".

צ'אבי אמר על כובש השער: "לאור הפציעות, אנחנו חייבים לבדוק מה יש לנו בבית ויש המון כישרון. תמיד אמרתי שאין לי בעיה לנסות את שחקני לה מאסיה. למארק גיו יש חוש לשערים, אני מחזיק ממנו מאוד. הוא לא נראה מפוחד על הספסל. הוא הסתכל עליי עם פרצוף של 'המאמן, תכניס אותי!'. ראיתי שהוא מוכן והכנסתי אותו. אני כל כך שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully