וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיו בן ה-17 עשה היסטוריה, ברצלונה ניצחה 0:1 את בילבאו

עם השער הכי מהיר לשחקן בארסה בהופעת בכורה (34 שניות), הנער סידר לאלופה הזדמנות לעקוף את ריאל אם תנצח בקלאסיקו במחזור הבא. מהפך אדיר ו-2:5 לג'ירונה על אלמריה בדרך לשוויון עם ריאל. רק נקודה לוויאריאל בבית

שערי השבוע, 18.10/ספורט1

המחזור העשירי בספרד נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד מארחת ברצלונה את אתלטיק בילבאו. יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית, ויאריאל, השיגה רק נקודה בבית נגד אלאבס וג'ירונה השתוותה למוליכה ריאל מדריד.

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
מי היה מאמין. ברצלונה/רויטרס

ברצלונה - אתלטיק בילבאו

מכת פצועים שהשביתה שבעה שחקנים בכירים בסגל ומופע שוערות מצוין של אונאי סימון לא מנעו מהאלופה להשיג שלוש נקודות יקרות מפז, בדרך הכי לא צפויה שאפשר היה לדמיין: צ'אבי שלח למגרש את מארק גיו בן ה-17 בדקה ה-78:41, ו-34 שניות אחר כך, 79:15, הילד מלה מאסיה כבש את שער הניצחון של ברצלונה. זהו השער המהיר ביותר לשחקן בהופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים של המועדון, והשלישי הכי מהיר אי פעם בליגה הספרדית לשחקן במשחקו הראשון בקריירה.

זה גם המשחק השמיני ברציפות בו הקטלאנים לא מפסידים לבילבאו, שלא מצליחה לנצח בחוץ את בארסה כבר 22 שנים וגם לא כבשה נגדה בארבעה משחקים מאז שצ'אבי מונה למאמן הבלאוגרנה. בזכות הניצחון, ברצלונה תוכל לעקוף את ריאל מדריד אם תגבור עליה בקלאסיקו במחזור הבא, שבו היא מקווה לקבל בחזרה לפחות את פדרי וראפיניה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ז'ואאו פליקס בועט מול שחקן אתלטיק בילבאו דני גרסיה. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
נעצר במשקוף. ז'ואאו פליקס/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

מהלך המשחק

דקה 10: טורס השתלט נהדר על כדור באגף ימין, התקדם והעביר מסירת רוחב שטוחה לז'ואאו פליקס, שבעט בנגיעה עם רגל ימין ופגע במשקוף.

דקה 14: באלדה פרץ בצד שמאל ומצא במרכז את לופס שבעט לא רע, אבל סימון הציל נפלא עם הרגל.

דקה 21: הגנת בארסה לא הצליחה להרחיק והכדור נפל לרגליו של איניאקי וויליאמס, ששחרר בעיטה חזקה מקצה הרחבה וסחט מטר סטגן הדיפה גדולה בהתעופפות למעלה.

דקה 45+1: לקואה השחיל מסירת עומק לניקו וויליאמס שבעט מצד שמאל לפינה הנגדית, טר סטגן מתח את הרגל ושוב שמר על רשתה של בארסה נקייה.

שוער אתלטיק בילבאו אונאי סימון עוצר את שחקן ברצלונה גאבי. רויטרס
תצוגת שוערות נהדרת. סימון עוצר עוד ניסיון/רויטרס

דקה 58: שוב סימון הושיע את בילבאו, בהצלה כפולה מדהימה. פליקס קיבל על קו ה-16, הסתובב ובעט, השוער הדף ואז בלם גם את הריבאונד של לופס שהגיע לבד לחלוטין לכדור.

דקה 63: פליקס סידר לימאל המחליף הזדמנות נהדרת, אבל היהלום שלח את הבעיטה מעט מחוץ למסגרת.

דקה 80: גול, 0:1 לברצלונה! איזה רגע מטורף במונז'ואיק! בנגיעה הראשונה שלו בבוגרים, מארק גיו בן ה-17 ניצל מסירת עומק מעולה של פליקס כדי להכניע את סימון באחד על אחד ולהעלות את הקטלאנים ליתרון.

שחקני ג'ירונה חוגגים. Eric Alonso, GettyImages
מהפך גדול. ג'ירונה חוגגת/GettyImages, Eric Alonso

ג'ירונה - אלמריה 2:5

המארחת ניצלה את המעידה של ריאל מדריד והשתוותה אליה בפסגה, כשהיא מבטיחה לעצמה שבוע נוסף במקום השני ללא קשר לתוצאה במשחק של ברצלונה. אלמריה, נועלת הטבלה והקבוצה היחידה בליגה שטרם ניצחה, היממה בעזרת צמד של לאו בפטיסטאו (2, 24), אלא שאיבן מרטין (37) וארטם דוביק עם צמד משלו (39, 43) סידרו מהפך מהיר ומרשים במיוחד, עוד לפני ההפסקה. בירידה למחצית טען בלם ג'ירונה דויד לופס כי שופט המשחק מיגל אורטיס אריאס קילל אותו בחריפות, ושזהו הרגל קבוע של אותו שופט, המוכר לכל שחקני הליגה. סאביו (71) ניצל את הבישול של השני של אלייש גרסיה במשחק כדי לכבוש את הרביעי של המנצחת, וכריסטיאן סטואני הוותיק ואהוב הקהל חתם עם החמישי (85).

ויאריאל - אלאבס 1:1

גם מול אורחת שהגיעה במומנטום רע מאוד ולא ניצחה חמישה משחקים ברציפות, ויאריאל המשיכה להיות אכזבת העונה בספרד והשלימה בעצמה משחק חמישי רצוף שהיא לא מנצחת בליגה, ואולי מכבי חיפה צריכה להצטער שהמלחמה מונעת ממנה לפגוש את הצוללת הצהובה כשהיא בתקופה רעה כל כך. סמו אומורודיון העלה את אלאבס ליתרון (48), ג'רארד מורנו איזן בפנדל (65) וחילץ נקודה לקבוצה הביתית.

משחק נוסף:

לאס פלמאס - ראיו וייקאנו 1:0
לראיו: בבה (פ' 90+1). החמיץ פנדל ללאס פלמאס: מוניר אל חדאדי (34)

שחקני ויאריאל חוגגים עם אלכסנדר סורלות (משמאל). Eric Alonso, GettyImages
יחזרו לחגוג? שחקני ויאריאל/GettyImages, Eric Alonso

המחזור יגיע לסיומו ביום שני, כשוולנסיה תארח את קאדיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully