וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני הקלאסיקו: ראמוס וסביליה עצרו את ריאל מדריד עם 1:1

אלאבה כבש שער עצמי, קרבחאל איזן עבור המוליכה והאקס כמעט הכריע. שלושער לגריזמן ב-0:3 של אתלטיקו מדריד על סלטה ויגו

שערי השבוע, 18.10/ספורט1

אחרי פגרת הנבחרות, נמשך היום (שבת) המחזור העשירי בלה ליגה. ריאל סוסיאדד ניצחה 0:1 את מאיורקה במשחק שבו אוהדיה הניפו דגלים של פלסטין, כאשר המוליכה ריאל מדריד חילצה 1:1 בסביליה. אתלטיקו מדריד ניצלה את המעידה של ריאל מדריד והתקרבה אליה עם 0:3 אצל סלטה ויגו משלושער של גריזמן.

סביליה - ריאל מדריד 1:1

סרחיו ראמוס אירח את חבריו לשעבר ומנע מהבלאנקוס להשיג ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות. ריאל חגגה כבר בדקה הרביעית, אבל השער של פדריקו ואלוורדה נפסל בסיוע ה-VAR בגלל נבדל ואחרי עוד ארבע דקות נפסל שער גם לג'וד בלינגהאם בעקבות שריקה מוקדמת לעבירה בצד השני. בהמשך ויניסיוס ורודריגו הברזילאים פספסו הזדמנויות להעניק לריאל יתרון, כשמנגד קפה עצר את איבן ראקיטיץ' ולוקאס אוקמפוס וגם דני קרבחאל הציל מהקו.

בדקה ה-74, דווקא דייויד אלאבה כבש שער עצמי (ראשון בקריירת המועדונים, אחרי 359 משחקים) וקירב את האנדלוסים לניצחון ראשון על הקבוצה מבירת ספרד מאז ספטמבר 2018, אבל ארבע דקות לאחר מכן נגח דני קרבחאל את השוויון אחרי הרמה של טוני קרוס ושבר בצורת שנשמכה מאז אוגוסט 2021. קפה מנע מראמוס להעניק למארחת ניצחון עם הצלה נהדרת בדקה ה-81. דייגו אלונסו עם נקודה בבכורה כמאמן סביליה, שלפחות עצרה רצף של ארבעה הפסדים לריאל אך סופרת כבר 10 משחקים ללא ניצחון עליה. בשלישי תנסה המוליכה הספרדית לשמור על מאזן מושלם בליגת האלופות כשתתארח אצל בראגה, ובשבת הבאה מצפה לה קלאסיקו לוהט בברצלונה.

דני קרבחאל שחקן ריאל מדריד נוגח לרשת סביליה. רויטרס
לא רגיל לכבוש, בטח לא בראש. דני קרבחאל עם השוויון/רויטרס

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 3:0

בדומה ליריבה העירונית ריאל, גם אתלטיקו יצאה לפגרת הנבחרות במומנטום נהדר - חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות השכיחו את האכזבה במחזורים הראשונים, והערב הגיע הניצחון השישי שקירב את סימאונה ושחקניו עד כדי שלוש נקודות בלבד מריאל, כאשר לקולצ'ונרוס יש משחק חסר. בדקה ה-25 הגיע הרגע שהכריע את המשחק. וילאר שוער סלטה שמט כדור פשוט והוסיף חטא על פשע כשהכשיל את מוראטה שעט על הטרף. השופט שרק לפנדל והרחיק את וילאר. גריזמן הכניע מהנקודה הלבנה את גוייטה השוער המחליף. סלטה היתה קרובה לשוויון למרות החיסרון המספרי אבל בדקה ה-64 גריזמן הוסיף צמד בשער די מזליקי. כעבור שש דקות שחקן נבחרת צרפת השלים שלושער כשדחק מקרוב אחרי רוחב של מולינה ומהלך מצוין של מוראטה מצד ימין והבטיח את הניצחון. גריזו כבש שלושער לראשונה מאז פברואר 2018. היה לו אז שלושער ב-2:5 של אתלטיקו על סביליה ואחרי שלושה ימים רביעייה ב-0:4 על לגאנס. אתלטיקו כאמור שנייה וסלטה, שגם בעונה שעברה נאבקה בתחתית, עמוק מתחת לקו האדום עם ניצחון בודד בעשרה מחזורים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
נושף בעורפו של בלינגהאם עם שלושער. גריזמן/רויטרס
בראיס מנדס שחקן ריאל סוסיאדד חוגג. GettyImages
שער ניצחון. בראיס מנדס/GettyImages

ריאל סוסיאדד - מאיורקה 0:1

כמה מאוהדי ריאל סוסיאדד הניפו את דגלי פלסטין לפני המשחק הזה, כאשר הבאסקים נחשבים לפרו פלסטינים והביעו את עמדתם ביציעים, למרות שהאקט הפוליטי הזה אסור בליגה הספרדית. על המגרש בראיס מנדס היה זה שהכריע את המשחק עם שער ניצחון בדקה ה-64 מבישול של קובו המצוין. הבאסקים עלו זמנית למקום החמישי, מאיורקה קרובה מאוד לקו האדום.

דגלי פלסטין במשחק של סוסיאדד

משחקים נוספים:

חטאפה - בטיס 1:1
לחטאפה: מארק רוקה (1), לבטיס: בורחה מיוראל (17)

משחקי ראשון בספרד

לאמס פלמאס - ראיו וייקאנו
ג'ירונה - אלמריה
ויאריאל - אלאבס
ברצלונה - אתלטיק בילבאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully