וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאסור עליו לשפוט": כעס בכדורגל הספרדי על השופט המקלל

דוחף שחקנים ו"מתנהג בחוסר כבוד": בלם ג'ירונה טען ליחס מחפיר מצד אריאס, ושופט עבר מבהיר: "לא פעם ראשונה". ברשת תוקפים: "הסרטן של הכדורגל הספרדי", אבל המאמן דווקא התנצל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.10/ספורט1

ריאיון המחצית של בלם ג'ירונה דויד לופס יצר רעש גדול בספרד. בירידה להפסקה במשחק שקבוצתו ניצחה 2:5 הערב (ראשון), השחקן טען כי השופט מיגל אנחל אורטיס אריאס הטיח בו קללות קשות - ומתברר שזו לא התלונה הראשונה נגד אריאס.

"קשה לעבוד ככה. הוא מתייחס אליך בחוסר כבוד, מקלל אותך. שחקני הליגה הראשונה כאן מכירים אותו", אמר לופס. "זה יותר עניין של יחסי אנוש מאשר מקצועי. אתה יכול להתווכח, אבל לא לקלל. כולנו באותה סירה".

שופט העבר הספרדי אוקסיו קאמניו הגיב לאירוע וצייץ: "זו לא הפעם הראשונה ששחקן מתלונן על היחס של אריאס. הוא חייב לעשות בדק בית, יש לו נתונים להיות שופט בטופ, אבל לא ככה". קאמניו קרא לוועדת המשמעת באיגוד השופטים להאזין מיד להקלטות של השופט: "אם קילל - להעיף ולהוציא הודעה רשמית. אם נהג בחוסר כבוד או ביהירות - עונש והודעה. אם לא קילל או התחצף, ראוי שהאיגוד יתבע את דויד לופס".

שופט הכדורגל הספרדי מיגל אנחל אורטיס אריאס. Manuel Serrano Arce, GettyImages
השופט מיגל אנחל אורטיס אריאס/GettyImages, Manuel Serrano Arce

וגם האוהדים זועמים. אחד מהם צייץ: "מי שמטיל ספק בדברי לופס על אריאס, רק צריך לצפות בסרטון שבו השופט דוחף את שחקן מאיורקה נגד סלטה ואז דוחף שוב שחקן של אלאבס במשחק נגד בטיס. צריך לאסור על הטיפוס הזה לשפוט". בנוסף, הוא הזכיר החלטות שערורייתיות של אריאס, ביניהן פסילת שער חוקי, פספוס עבירה של כרטיס אדום ברור, אישור שער שנכבש בנבדל ועוד.

אוהד אחר כתב ברשת: "אפשר להוכיח את טענותיו שללופס באמצעות ההקלטות. אם זה נכון, שיעיפו אותו. השופטים לא רק מושחתים, הם גם יהירים. הם הסרטן של הכדורגל הספרדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן ג'ירונה דויד לופס ליד שחקן אלמריה לוקאס רוברטונה. Eric Alonso, GettyImages
להט המשחק, או התנהגות שמצדיקה הרחקה? דויד לופס (מימין)/GettyImages, Eric Alonso

ב"מארקה" הזכירו כיצד אריאס הרחיק בעונה שעברה את קשר סלטה ויגו רנאטו טאפיה, במשחק נגד ריאל סוסיאדד, בגלל השחקן אמר לשופט: "כמה שאתה יהיר".

באופן מעט מפתיע, בג'ירונה דווקא רוצים להשאיר את המקרה מאחור. המאמן מיצ'ל סאנצ'ס בכלל התנצל בפני אריאס: "אנחנו מבקשים סליחה מהשופט. דויד התעצבן וביקשתי מהשופט, בשם המועדון, שיסלח לנו. הוא ניהל את המשחק היטב ולא השפיע על התוצאה. אלה מצבים שאנחנו חייבים לשלוט בהם, לנסות לעזור לשופטים. דויד הוא מקצוען יוצא מהכלל, אריאס הוא שופט אינטנסיבי, חם מזג והם החליפו כמה מילים. זהו זה, זה צריך להישאר על המגרש. אם נהפוך את זה לעניין יותר גדול, זו תהיה טעות".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ירונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully