וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקלן רייס: "ארסנל קבוצה שאף פעם לא מתה, יש לנו לב ונשמה"

קשר התותחנים היה מרוצה מהקאמבק נגד צ'לסי: "הוכחנו במחצית השנייה שאנחנו קבוצה שלא מוותרת". קול פאלמר: "אנחנו בדרך הנכונה"

תקציר: צ'לסי - ארסנל 2:2/ספורט1

אחרי שראתה את מנצ'סטר סיטי מנצחת את ברייטון ועולה על חשבונה לפסגה, ארסנל התארחה אמש אצל צ'לסי לדרבי לונדוני שבו על הנייר היא הייתה פייבוריטית ברורה. אלא שטעות של סאליבה הובילה לפנדל מוצלח של קול פאלמר ומיכאלו מודריק המושמץ קבע 0:2 מפתיע לבלוז. באמצע המחצית השנייה נראה היה שהאורחת ממש התייאשה. ואז הגיעה הדקה ה-77. דווקא בדקות בהן צ'לסי הצליחה לתסכל את היריבה שלה ולעצור כל התקפה שלה, השוער רוברט סאנצ'ס ביצע טעות קשה שהובילה לספיגה. ארסנל התעוררה, הבלוז נבהלו והבעיות מתחילת העונה צפו אל פני השטח. חור בהגנה אפשר ללאנרדו טרוסאר להשוות והתותחנים גם לא היו רחוקים מהשלמת מהפך במשחק שהסתיים ב-2:2 דרמטי.

קול פאלמר צ'לסי מול ארסנל חוגג. GettyImages
צ'לסי חגגה פעמיים, אבל זה לא הספיק/GettyImages

"המחצית הראשונה הייתה הכי גרועה שלנו העונה, היינו מרושלים מאוד", אמר דקלן רייס כובש השער הראשון של ארסנל, "אבל הראינו לב ואופי. זה לא קל לחזור מפיגור כזה. זה האופי שלנו והאמונה. כולם תמיד מאמינים. במחצית השנייה הוכחנו שאנחנו קבוצה רעבה שאף פעם לא מתה. אני שמח על זה".

קול פאלמר, כובש השער הראשון של צ'לסי, היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה שלו ואמר: "אנחנו מאוכזבים אומנם שלא לקחנו שלשו נקודות, אבל ארסנל קבוצה טובה מאוד ולמרות זאת היינו שווים לה. המאמן מאמין בי ואני אוהב את זה. יש אווירה טובה בקבוצה. יש עדיין הרבה מה לשפר,אבל אנחנו בכיוון הנכון ויש מה לצפות עוד מאיתנו".

עוד בוואלה!

הולאנד חזר לכבוש, מנצ'סטר סיטי חזרה לנצח ועלתה זמנית לפסגה

לכתבה המלאה
שחקן ארסנל דקלן רייס. רויטרס
נתן תקווה לארסנל. רייס/רויטרס

יתר משחקי המחזור התשיעי בפרמיירליג:

אסטון וילה - ווסטהאם (ראשון, 18:30, ספורט1)
טוטנהאם - פולהאם (שני, 22:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully