וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתאמן לבד ולא יקבל שכר: הסנקציות האפשריות על טונאלי

הקשר עשוי לקבל השבוע את עונשו על פרשת ההימורים, שלא יסתכם בהשעייה. על הפרק הרחקה לשנה, שתגרום לכך שיחמיץ את היורו

תקציר: אנגליה - איטליה 1:3/ספורט1

השם הגדול ביותר בפרשת ההימורים שמסעירה את הכדורגל האיטלקי, סנדרו טונאלי, עשוי להתבשר בימים הקרובים על עונשו. הקשר של ניוקאסל נגרע מסגל נבחרת איטליה בפגרה האחרונה יחד עם ניקולו זאניולו לאחר שחקירה רשמית החלה נגד השניים, ובארץ המגף דווח כי הוא הודה שהימר על אירועים שונים במשחקי מילאן בזמן שהיה חלק מהקבוצה.

ההערכה לפי ה"גאזטה" האיטלקי הוא שהקשר יורחק מהמגרשים לתקופה של כשנה. מדובר בפגיעה מקצועית קשה בניוקאסל שהפכה אותו הקיץ לאיטלקי היקר בכל הזמנים, אך לא רק בהם. עונש שכזה יוביל לכך שטונאלי יחמיץ את היורו בקיץ הקרוב, זאת בהנחה שאיטליה שעוד נאבקת על מקומה תעפיל אליו.

מעורב אחד בפרשה כבר קיבל את עונשו, קשר יובנטוס ניקולו פאג'ולי, שהורחק לשבעה חודשים מהמגרשים. לפי הדיווחים נציגיו של טונאלי כבר קרובים לסכם על עסקת טיעון כמו פאג'ולי, אולם בניגוד לקשר הביאנקונרי, על טונאלי יוטלו סנקציות נוספות.

במהלך תקופת ההשעייה טונאלי ככל הנראה לא יקבל שכר, שמוערך ב-8 מיליון יורו לעונה במגפייז. כמו כן, על טונאלי ככל הנראה ייאסר להתאמן במסגרת קבוצתית, כך שהוא יצטרך להתאמן לבד ולשמור על כושר. ניוקאסל תארח היום (שבת, 17:00, ספורט1) את קריסטל פאלאס בפרמיירליג, וייתכן בהחלט כי זהו יהיה המשחק האחרון של טונאלי העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully