וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור ואל שבאב הודחו מגביע הליגה, שער בכורה העונה לג'אבר

החלוץ שיחק 67 דקות, קבוצתו ספגה שני שערים מאוחרים והודחה ברבע הגמר באיחוד האמירויות. הקשר בעט למשקוף ופנימה בניצחון נפטצ'י באקו בליגה האזרית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

עטאא ג'אבר הבקיע את שערו הראשון העונה בנפטצ'י באקו, כאשר בדקה ה-45+3 ירה כדור אדיר למשקוף ופנימה והיה אחראי להשלים מהפך בניצחון החוץ של קבוצתו 2:4 על סבאיל. ג'אבר וקני סייף פתחו בהרכב נפטצ'י בקרב הצמרת ובזכות הניצחון במסגרת המחזור העשירי בליגה באזרבייג'ן, צימקו את הפער מהמקום השלישי בו ניצבת סבאיל לשתי נקודות ואת הפער מקרבאח שבמקום הראשון לחמש נקודות. ג'אבר השלים 90 דקות וכאמור כבש את השער השני של קבוצתו, סייף הוחלף בדקה ה-75 כשקבוצתו עוד הוליכה 1:2.

לגיונר נוסף ששיחק הערב הוא מונס דאבור, שלא כבש ב-67 הדקות שלו על כר הדשא בהפסד של אל שבאב 3:2 לאל וואסל בגביע הליגה באיחוד האמירויות, הפסד שהוביל להדחת דאבור וחבריו ברבע גמר המפעל. את השער הראשון במשחק כבש בוגדן פלאניץ', אקס מכבי חיפה, אך זה לא הספיק לאל שבאב שאיבדה את יתרונה, הפסידה והודחה מגביע הליגה בעקבות שערים שספגה בדקות 82 ו-87.

צפו בג'אבר בועט למשקוף ופנימה

עטאא ג'אבר נפטצ'י באקו. צילום מסך, עיבוד תמונה
שער ראשון העונה. ג'אבר/עיבוד תמונה, צילום מסך

מי שעוד אמור היה לשחק הערב זהו שון וייסמן, אך כידוע חלוץ גרנאדה נותר מחוץ לסגל במשחק מול אוסאסונה בעקבות התרעות ביטחוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully