וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב התרעות ביטחוניות: שון וייסמן לא ייצא למשחק מול אוסאסונה

אחרי שארגון האולטראס של היריבה התארגן ברשתות החברתיות למלא את האצטדיון בדגלי פלסטין ולאמלל אותו, החלוץ הישראלי וגרנאדה החליטו שהוא לא ייצא למשחק בפמפלונה הערב

שערי השבוע/ספורט1

בהמשך לפוסטים הנוקבים שלו - בלשון המעטה - נגד חברי ארגון הטרור חמאס ותושבי רצועה עזה, חברי האולטראס של אוסאסונה התכוננו לערוך קבלת פנים עוינת לשון וייסמן. על כן, גרנאדה קיבלה המלצות מגורמים האחראים לאבטחת המשחק, ולפיהן החליטה בשיתוף עם החלוץ הישראלי כי עדיף שהוא לא ייצא עם הקבוצה לפמפלונה הערב (שישי).

בספרד דיווחו שוייסמן, הישראלי היחיד בליגה הספרדית כיום, היה צריך לצפות ליחס נוקשה מאוהדי אוסאסונה בעקבות פוסטים שפרסם, בייחוד הודעה אחת בטוויטר שבה הגיב לתמונה של מחבלים שנעצרו וכתב "לירות להם בראש". החלוץ גם שיתף פוסט שקורא להטיל 200 טון של פצצות על עזה ויצר סערה בספרד - מדינה שבממשלה שלה ביממה האחרונה אף היו מספר קריאות לנתק את היחסים עם ישראל. יתרה מכך, פלסטיני שהיה בגרנאדה בימים האחרונים הגיש תלונה במשטרת גרנאדה בדרישה להעמיד את הישראלי לדין בגין "פשעי שנאה".

ארגון האולטראס של אוסאסונה, "Indar Gorri", מאז ומתמיד תמך בפלסטינים ולא אחת הניף דגלי פלסטין במשחקי הקבוצה, כך שזה לא מפתיע שהם תכננו קבלת פנים עוינת לווייסמן - בייחוד אחרי אותם מסרים שהפיץ בימים האחרונים. ברשתות החברתיות אוהדי אוסאסונה קראו לקלל את וייסמן ככל האפשר ולהגביר את המתקפה נגדו כל עוד הוא על הדשא, תוך שהם מצפים להבאת דגלים רבים של פלסטין לאצטדיון. לא חמור מכך, פורסמה ברשתות החברתיות כרזה שבה מופיע שון וייסמן כשעל ליבו מגן דוד משולב עם צלב קרס.

מאמנו של וייסמן, פאקו לופס, נשאל אתמול על הישראלי - שלפחות כרגע לא נענש על התבטאויותיו וגם לא נראה שמסתמנת פעולה נגדו - ואמר: "זה נושא עדין. שון מושפע ממה שקורה במדינה שלו והאימונים הם מילוט עבורו. הוא מתאמן בצורה פנטסטית ורגילה לחלוטין".

נציין כי בניגוד לאנגליה, שם לא התייחסו למתקפת הטרור של חמאס, אבל קראו לדו קיום, עמדו דקת דומיה לזכר קורבנות שני הצדדים ולזכרם גם יענדו סרטים שחורים במשחקי סוף השבוע, בספרד מנהלת הליגה והקבוצות כלל לא התייחסו למלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully