וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדיין מזועזעים מהאירועים ומהתמונות שלעולם לא נוכל לשכוח"

עוד לפני דקת הדומיה לזכר קורבנות הטרור בישראל, באצטדיון בדורטמונד נעשתה פנייה מרגשת ויוצאת דופן לאוהדים: "מבקשים מכם לעצור ולחשוב על האירועים למספר רגעים". ברנדט העניק לצהובים-שחורים 0:1 על ורדר ברמן במשחק

דקת הדומיה בדורטמונד לזכר קורבנות הטרור בישראל/ספורט1

המחזור השמיני בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם המשחק בו בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:1 את ורדר ברמן, במפגש בין שניים מהמועדונים שהביעו את התמיכה הגדולה ביותר בישראל ובאזרחיה בשבועיים האחרונים.

לפני שריקת הפתיחה באצטדיון בדורטמונד, כמו בכל יתר המשחקים השבוע בגרמניה, נערכה דקת דומיה לזכר הקורבנות הישראלים ממתקפת הטרור של חמאס, אבל עוד קודם לכן נשמעה באצטדיון הודעה מרגשת ומיוחדת במינה שהקריא הכרוז - כזו שראשי דורטמונד אפילו ביררו עם אוהדי הקבוצה בישראל שהיא מקובלת עליהם.

דקת הדומיה לזכר קורבנות הטרור בישראל במשחק בין דורטמונד לוורדר ברמן. GettyImages
דקת הדומיה לזכר קורבנות הטרור בישראל במשחק בין דורטמונד לוורדר ברמן/GettyImages

באדיבות ארגון האוהדים של בורוסיה דורטמונד בישראל, אנו מצרפים בפניכם את ההודעה שהקריא בגרמנית הכרוז ברחבי האצטדיון טרם דקת הדומיה: "צופות וצופים יקרים, אנו מבקשים מכם לקום ולעמוד. לפני שבועיים החלה מתקפת הטרור של חמאס על אזרחי ישראל. אנו עדיין מזועזעים מהאירועים ומהתמונות שלעולם לא נוכל לשכוח. אנו תקווה כי כל החטופים והחטופות ישוחררו בהקדם. הכדורגל מחבר בין עמים. כולנו מאמינים בחיים משותפים, בשלום, בכבוד ובסובלנות.

"היום אנו זוכרים את כל הקורבנות החפים מפשע במזרח התיכון ואת קרוביהם ויקיריהם. אנו עומדים בשעה קשה זו לצד כל חברינו בישראל ובאזור ומביעים סולידריות עם אלו שסבלו ושסובלים ממעשי הטרור. מחשבותינו נתונות גם לקורבנות מתקפת הטרור בבריסל, בה נרצחו שני אוהדי כדורגל שבדים.
אנו מבקשים מכם לעצור ולחשוב על האירועים למספר רגעים, כסימן לתמיכה בשלום. תודה רבה!".

נציין כי להוציא בודדים שהגיבו בשריקות בוז והושתקו במהרה, מעל 80 אלף צופים באצטדיון כיבדו את דקת הדומיה ומחאו כפיים בסיומה. במהלך המשחק היו אלו האורחים מברמן שהניפו שלט ובו דרשו להחזיר את הרש-גולדברג פולין שנחטף במסיבה ברעים ואת כל שאר החטופים שמוחזקים בידי חמאס.

באשר למשחק, דורטמונד עלתה לפחות זמנית לפסגה הודות לשער בודד שהבקיע בדקה ה-67 יוליאן ברנדט, אבל זה הספיק כדי לעשות את ההבדל ולהעניק לצהובים-שחורים ניצחון חמישי ברציפות. ברמן בעקבות ההפסד נותרה במקום ה-14 עם 6 נקודות בלבד במאזנה.

צפו בתקציר הניצחון של דורטמונד

תקציר: דורטמונד - ברמן 0:1/ספורט1

המחזור השמיני בבונדסליגה יימשך מחר ובמוקד יתקיים המפגש בין מיינץ לבאיירן מינכן. בנוסף, אוניון ברלין המאכזבת תארח את שטוטגרט המפתיעה שבמקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully