וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפוסט למען עזה: קארים בנזמה כבש שער עצמי ראשון בקריירה

עודכן לאחרונה: 20.10.2023 / 19:59

החלוץ שהביע תמיכה בפלסטינים וטען שישראל מבצעת "הפצצות לא מוצדקות שלא פוסחות על נשים וילדים", הבקיע לשער הלא נכון בליגה הסעודית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

קארים בנזמה, החלוץ הצרפתי שזכה בכדור הזהב לפני שנה, מנסה לטהר את שמו בימים האחרונים בעקבות המהפך השלילי שעבר עליו, כאשר בצרפת אפילו אנשי ממשלה טענו השבוע שמדובר באדם שמקושר לארגון טרור. בנזמה מצדו כבר הגיש תביעת דיבה נגד שר הפנים הצרפתי שקישר בינו לבין ארגון "האחים המוסלמים", אולם התנצלות או לפחות גינוי נגד ארגון הטרור חמאס לא נראה שבכוונתו לפרסם.

אז אולי רק מדובר במעט קארמה טובה, אבל כך או אחרת, הערב (שישי) קארים בנזמה כבש את השער העצמי הראשון בקריירה שלו. הצרפתי בן ה-35 הבקיע לאורך הקריירה 461 שערים בקבוצות ובמדי נבחרת צרפת הבוגרת, אבל שער עצמי הוא כבש היום לראשונה בחייו.

צפו בשער העצמי של בנזמה

זה קרה כאשר בנזמה וקבוצתו אל איתיחאד התארחו בקרב הצמרת אצל אל טאוון במסגרת המחזור העשירי בערב הסעודית, משחק בין המדורגת שנייה לשלישית. בנזמה, יש לציין, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-22 כאשר מצא את הרשת הנכונה והעלה את קבוצתו ליתרון, אלא שבחלוף ארבע דקות בלבד כבש גם לשער הלא הנכון וקבע 1:1, תוצאה שלא השתנתה עד לסיום ובעקבותיה נותרו הוא וחבריו במרחק שלוש נקודות מהמקום השני. אם אל הילאל תנצח את משחקה הבא, הפער מהפסגה יגדל לשש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully