וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל טקס התמיכה בפלסטין: יחזקאל וספורי מחוץ לסגל אנטליאספור

במשחקי הליגה הטורקית תהיה דקת דומיה לזכר הקורבנות בעזה. הישראלים, שהחליטו להישאר למרות אזהרת המל"ל, ביקשו לא לצאת למשחק החוץ בגזיאנטפ: "כדורגל הפך לכמעט בלתי אפשרי"

צפו: שגיב יחזקאל חוגג שני שערים בליגה הטורקית/ספורט1

שגיב יחזקאל ורמזי ספורי קיבלו החלטה משותפת עם אנטליאספור שלא להיכלל בסגל הקבוצה למשחק החוץ נגד גזיאנפט מחר (שבת). הצעד מגיע אחרי שהתאחדות הכדורגל הטורקית הכריזה שלפני כל משחקי המחזור הקרוב תהיה דקת דומיה לזכר "אזרחי פלסטין שאיבדו את חייהם בגלל המתקפה הישראלית", כאשר כל הקבוצות יעלו עם סרטים שחורים כאות הזדהות עם הקורבנות בעזה.

יחזקאל וספורי מסרו בהודעה משותפת: "הבשורות הקשות מהארץ הפכו דבר שהוא שגרה עבורנו, לשחק כדורגל, למשימה כמעט בלתי אפשרית. הקבוצה מכבדת את בקשתנו ומעניקה לנו תמיכה מלאה ועל כך תודתנו. בנוסף, הובא לידיעתנו כי במשחק מחר יתקיים טקס שתכליתו לגנות את מדינת ישראל וכמי שגאים כל כך להיות שחקני הנבחרת הלאומית, אין לנו כוונה לקחת בו חלק או להיות אפילו באצטדיון. הבהרנו זאת לראשי המועדון והם מכבדים את החלטתנו. היחס כאן כלפינו חם מאוד ונמשיך להיות בין אלה שיבנו גשרים חדשים בימים הטובים שעוד יבואו. לבנו ומחשבותינו עם האחים והאחיות שלנו בישראל".

רמזי ספורי שחקן אנטליאספור מול פנרבחצ'ה. אנטליאספור, אתר רשמי
מה יעשו עכשיו? ספורי במדי אנטליאספור/אתר רשמי, אנטליאספור

כזכור, ביום שלישי האחרון העלה המטה לביטחון לאומי (מל"ל) את אזהרת המסע לטורקיה לרמה 4, הרמה הגבוהה ביותר, וקרא לכל הישראלים השוהים בטורקיה לצאת משם בהקדם ולחזור לארץ בעקבות החמרה משמעותית באיומי הטרור נגד יהודים וישראלים מסביב לעולם על רקע מלחמת "חרבות ברזל".

יחזקאל וספורי, שלא התמודדו בימים האחרונים עם תחושות של פחד או שנאה כלפיהם באנטליה, החליטו לאחר לבטים ארוכים להישאר בקבוצה, אלא שהיחס העוין גם בכדורגל הטורקי כלפי ישראל מטיל ערפל על המשך דרכם של השניים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully