וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן ביקשה מדניאל פרץ לשתוק. טוכל: "זו סוגיה מורכבת"

בגרמניה חשפו למה השוער לא הגיב, המאמן על המצב עם מזראווי: "סומך על חדר ההלבשה שנתגבר על זה. זה נושא רגיש עבור דניאל. נשמור עליו"

דובר צה"ל: "עשרות אלפי לוחמים ממשיכים בהיערכות לתמרון בעזה"/דובר צה"ל

עד לפרסום הודעת ההבהרה של באיירן מינכן, בה נוסייר מזראווי טען שהוא "מגנה את כל סוגי הטרור", בגרמניה עוד תהו מדוע דניאל פרץ שמר על שתיקה בזמן שחברו לקבוצה מייחל לניצחון פלסטיני במלחמה מול ישראל. הבוקר (שישי) הסבירו ב"בילד" את הסיבה לכך.

בעיתון הגרמני הדגישו כי פרץ, שגינה את הטבח שביצע חמאס והתגייס למאמצי ההסברה ברשתות החברתיות, לא התייחס לפוסטים שהעלה מזראווי בעד פלסטין "למרות שהוכיח את עצמו כאדם חכם ובעל יכולת התבטאות גבוהה, שמחויב למדינה שלו ודואג להבהיר זאת בפומבי".

אלא שבאיירן מינכן פנתה אל השוער הישראלי בבקשה שלא יגיב לפרסומים של חברו לקבוצה, למרות שהתבקש - גם על ידי התקשורת בארץ - לעשות זאת. ב"בילד" אף ציינו כי הם פנו בעצמם לפרץ, "שבטוח שמר הרבה בבטן", אך גם השוער וגם הסביבה שלו עשו מאמצים לשמור על רוגע ובחרו לא להתבטא בנוגע לסוגיה.

בבאיירן חששו שתגובה נחרצת מצד פרץ תוביל להמשך התבטאויות נחרצות מצד שני המחנות, ותקשה על מציאת פתרון לסיטואציה שגם כך סיבכה במיוחד את המועדון. בסופו של דבר, הבווארים החליטו לא להשעות את מזראווי למרות התקדים שיצרה מיינץ, וגם המרוקאי עצמו הבהיר דרך ההודעה של באיירן שהוא מתנגד לטרור.

דניאל פרץ לצד נוסייר מזראווי. אילוסטרציה, צילום מסך
באיירן ביקשה לשמור על שתיקה. סוגיית פרץ-מזראווי תיפתר?/צילום מסך, אילוסטרציה

המאמן תומאס טוכל התייחס לנושא במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד מיינץ (שבת, 19:30, ספורט2): "זו סוגיה מסובכת. אני שמח שהמועדון שחרר הצהרה ברורה, שאני עומד מאחוריה ב-100%. זה נושא שחורג מגבולות הכדורגל. כמובן שדיברתי עם נוסייר כי הוא שחקן שלי, לא אפרט לגבי השיחה. דיברנו גם עם דניאל - המשפחה שלו וחבריו נמצאים בישראל. זו חובתנו לדבר איתו ולוודא שהוא מסוגל להתרכז בכדורגל. איך הם מתקשרים ביניהם? חדר הלבשה לא תלוי בהבדלי דת ותרבות, הוא תמיד מקום שבו עובדים בהרמוניה ובחברות למען מטרה משותפת. יש לי אמון גדול בקבוצה ובהשפעת חדר ההלבשה שנתגבר על הנסיבות".

"קשה בשבילי לשים את עצמי במקום של דניאל פרץ. אנחנו מנסים לעמוד לצדו, לחדר הלבשה יש אפקט מרפא. אנחנו צריכים לבדוק עם דניאל מה שלומו, זה באמת נושא רגיש במיוחד בשבילו, כי המשפחה שלו מעורבת ישירות. נשמור עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully