וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת בשלום, ועם ניצחון: הביקור החם של מכבי תל אביב באתונה

הצהובים לא צופים בעיות בפן הביטחוני למרות שאולטראס פנאתינייקוס כבר הניפו שלטים אנטי-ישראלים, ומאמינים שבראון יתאושש מהתצוגה הבינונית בוולנסיה. וגם: הפתרון שנבחן לאירוח המשחק מול ריאל מדריד

תקציר מהליגה הספרדית בכדורסל: גראן קנאריה - ברצלונה 83:73/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה לשים את ההפסד בוולנסיה מאחוריה כשתתארח הערב (שישי, 21:15) באואקה אצל פנאתינייקוס היוונית. המשחק במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג יהיה השלישי העונה של הצהובים במפעל, כשבמאזנם ניצחון אחד והפסד אחד, ואילו לירוקים, שנבנו העונה כדי לשוב לצמרת האירופית, ניצחון אחד ושני הפסדים.

תחילה להיבט הביטחוני: אחרי המשחק בוולנסיה שעבר ללא תקריות חריגות בשעה שהצהובים הגיעו לאולם באבטחה מתוגברת, מקווים במכבי תל אביב לעבור גם את הביקור באתונה בשלום. הקבוצה תזכה לאבטחה משמעותית, אך ההערכות הן שלמרות השלטים האנטי-ישראלים שהניפו אולטראס "שער 13" של פנאתינייקוס במשחק הביתי נגד באיירן מינכן, גם המשחק הנוכחי יעבור בצורה סבירה.

בהיבט המקצועי יודעים במכבי תל אביב כי עליהם להעלות את הרמה בצורה משמעותית לעומת התצוגה בספרד שלשום. בקבוצה מאמינים כי לורנזו בראון, ששיחק מתחת ליכולתו ברביעי, ייראה טוב יותר, אך מבינים כי יצטרכו הרבה יותר משאר השחקנים כדי לצלוח את משחק החוץ ולא לרדת למאזן שלילי.

במקביל עוסקים הצהובים בשאלת המשחק נגד ריאל מדריד ב-2 בנובמבר. המשחק היה מיועד להתקיים ביד אליהו, אך כבר עכשיו ברור כי לא יוכל להיערך בישראל באותו מועד. אם לא יהיה שינוי, הקבוצות לא יחליפו ביתיות ומכבי תל אביב תצטרך לארח מחוץ לישראל, שכן ביורוליג לא מעוניינים ליצור בעיות בלוח הזמנים עם דחיות משחקים. האלופה הישראלית תתארח יומיים לפני כן במילאנו למשחק השלמה שנדחה מה-12 באוקטובר, וייתכן שיבחרו לארח את ריאל מדריד באיטליה, אך נבחנות אפשרויות נוספות.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. ברני ארדוב
מכבי תל אביב מאמינה שהוא יחזור לעצמו. לורנזו בראון/ברני ארדוב

אחרי שנים בתחתית היורוליג, פנאתינייקוס שואפת לחזור לצמרת ובנתה קבוצה חזקה במיוחד תחת הנהגתו של הטורקי ארגין עתמאן, שהניף בשנים האחרונות את תואר היורוליג פעמיים עם אנאדולו אפס. למרות הציפיות, היוונים הפסידו כאמור בשניים משלושת משחקיהם הראשונים העונה.

יואניס פפאפטרו ייעדר משורות פנאתינייקוס, אך גם בהיעדרו הסגל של הירוקים מרשים ביותר וכולל את קוסטאס סלוקאס, לוקה וילדוסה, מריוס גריגוניס, ג'ריאן גרנט וקייל גאי כגארדים מובילים, חואנצ'ו הרננגומס ואלכסנדר בלצ'רובסקי כפורוורדים הבכירים בקבוצה ומתיאס לסור וקוסטאס אנטטקומפו כשני הביגמנים הבולטים.

במפגש בעונה שעברה ניצחה פנאתינייקוס 86:88, אך בשנים האחרונות השליטה של מכבי תל אביב בעימותים הישירים ברורה. מאז ינואר 2019 ניצחה מכבי בשישה משמונה מפגשים בין השתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully