וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד יורוליג ראשון העונה: מכבי תל אביב נכנעה 75:66 בוולנסיה

הצהובים שעלו עם מדים שחורים היו קרובים לקאמבק במשחקם הראשון מאז פרוץ המלחמה, אך שילמו ביוקר על ריצת 0:14 של הספרדים ברבע השלישי. קולסון הוביל עם 20, בראון לא הצטיין למרות דאבל דאבל

בנסיבות מורכבות, וכשהמחשבות לחלוטין עם עם ישראל, מכבי תל אביב עלתה הערב (רביעי) למשחקה הראשון מאז פרוץ המלחמה לפני כשבוע וחצי. המסע של הצהובים ברחבי אירופה שיכלול ארבעה משחקי חוץ רצופים (לפחות) החל ברגל שמאל, כאשר הקבוצה של עודד קטש נכנעה 75:66 בוולנסיה.

את מכבי תל אביב ליוותה שיירה של אבטחה כבדה בדרך לאולם, שם הציגו שלל מחוות כדי להנציח את זכר הקורבנות. הם עלו לפרקט עם מדים שחורים, סרטים שחורים עם סממנים ישראלים ונעליים שעליהן נכתבו שמות של כמה מהנרצחים. כמו כן, לחימום עלו עם חולצות למען השבת החטופים.

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, וההבדל בין הקבוצות היה שתי הריצות של הספרדים במהלך המשחק. המארחת הפכה את התוצאה ברבע השני עם ריצת 0:9, ודהרה לריצת 0:14 נוספת ברבע השלישי - בריחה שבסופו של דבר הצהובים לא הצליחו לחזור ממנה למרות ניסיון מאוחר לקאמבק.

בונזי קולסון הוביל את הצהובים עם 20 נקודות, הדאבל דאבל של לורנזו בראון (13 נקודות ו-11 אסיסטים) לא שיקף את המשחק הפושר שהיה לו בלי ווייד בולדווין הפצוע. מנגד הספרדים נהנו מחלוקת נקודות מאוזנת, אותה הוביל דמיאן אינגליס עם 11. מכבי תל אביב ירדה למאזן 1:1, וכעת תמשיך לאתונה לקראת המשחק מול פנאתינייקוס בערב שישי. ולנסיה מנגד מפתיעה עם מאזן 0:3, אחרי שגברה בביתה גם על מונאקו ופנרבחצ'ה.

קלעו למכבי תל אביב: בונזי קולסון 20, לורנזו בראון 13 (11 אסיסטים, 7 איבודים), ג'יימס ווב 9, ג'ייק כהן 7, חסיאל ריברו ואנטוניוס קליבלנד 5 כ"א, ג'וש ניבו 4, תמיר בלאט 3. שותפו ולא קלעו: ג'ון דיברתולומיאו ורומן סורקין.

קלעו לוולנסיה: דמיאן אינגליס 11, ויקטור קלאבר וברנדון דייויס 10 כ"א, כריס ג'ונס 8, סטפן יוביץ' וג'וספ פוארטו 7 כ"א, נתן ראוברס וחיימה פראדייה 6 כ"א, בובאקר טורה 4, קסיוס רוברטסון וגיים פרננדו 3 כ"א. שותף ולא קלע: לוקאס מארי.

שחקן ולנסיה כריס ג'ונס מול שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. Miguel Ángel Polo/Valencia Basket, אתר רשמי
האקס יצא עם ידו על העליונה. ג'ונס מול בראון/אתר רשמי, Miguel Ángel Polo/Valencia Basket

מהלך המשחק

רבע 1: פתיחה נהדרת לג'ייק כהן. אחרי אסיסט יפה לבונזי קולסון שקבע 0:4, הפורוורד ענה לריצת 0:6 מקומית עם חמש נקודות רצופות שקבעו 6:9. כריס ג'ונס ולורנזו בראון החליפו שלשות, כהן ביצע עבירה שנייה וירד לספסל ביתרון 13:16. מכבי תל אביב נתקעה התקפית עד תום הרבע וסיימה אותו בפיגור 18:17.

רבע 2: ולנסיה המשיכה במומנטום מסוף הרבע הקודם, השלימה ריצת 0:9 ועלתה ל-17:22. קולסון עורר את האורחת עם ארבע נקודות רצופות, ג'יימס ווב הפך עם שלשה מול האקסית. ולנסיה החזירה לעצמה את היתרון, וירדה להפסקה ביתרון 29:33.

שחקן ולנסיה נתן ראוברס מול שחקן מכבי תל אביב ג'יימס ווב. Miguel Ángel Polo/Valencia Basket, אתר רשמי
נכנע לקבוצה שבה שיחק אשתקד. ווב מול ראוברס/אתר רשמי, Miguel Ángel Polo/Valencia Basket

רבע 3: קולסון קבע שוויון 33:33, קסיוס רוברטסון השיב למארחת את היתרון עם שלשה. שתי הקבוצות גררו אחת את השנייה לקרב חפירות אגרסיבי, ואז שלשה של קולסון המצוין העלתה את הצהובים ל-36:40. התגובה הספרדית הייתה נחרצת, וריצת 0:14 קבעה 40:50 כתום. אסיסט חכם של בראון מצא את ג'וש ניבו בצבע, הסנטר הטביע והקטין ל-50:44 ספרדי בתום הרבע.

רבע 4: ג'וספ פוארטו סחט עבירה לשלוש זריקות וקבע יתרון שיא של 11 נקודות, ווב צימק עם שלשה נוספת. מכבי תל אביב לא הצליחה לייצר מומנטום, בובאקר טורה ריחף לאלי הופ ושלשה של ג'ונס הגדילה ל-48:60 ספרדי. לפתע בראון הופיע עם שלשה קריטית שצימקה ל-61:56 ארבע דקות לסיום, אך לאחר מכן קילקל עם מסירה רשלנית ואיבוד כדור. קולוסון ותמיר בלאט הצטרפו להתעוררות מחוץ לקשת, אך האורחת לא הצליחה לייצר עצירות וברנדון דייויס קבע 64:69 דקה וחצי לסיום. מכבי תל אביב לא הצליחה להתקרב מעבר לכך, ולנסיה ניצחה 66:75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully