וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ניצחה ועלתה לפסגה באיטליה, שער 11 העונה ללאוטרו

עודכן לאחרונה: 21.10.2023 / 23:41

הנראזורי ניצחו את טורינו 0:3 בחוץ ועברו את מילאן שתוכל לשוב למקום הראשון ביום א'. נאפולי גברה 1:3 על ורונה עם צמד של קברצחליה, 0:2 ללאציו אצל ססואולו

שערי השבוע, 18.10/ספורט1

גם הליגה האיטלקית שבה היום (שבת) מפגרת הנבחרות, עם שלושה משחקים. האלופה המכהנת נאפולי ניצחה 1:3 בוורונה ולאחר מכן אינטר ניצחה את טורינו 0:3 בחוץ ולאציו רשמה 0:2 אצל ססואולו. המשחק המרכזי ייערך כמובן ביום ראשון, ויפגיש את מילאן עם יובנטוס.

לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר. רויטרס
לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר/רויטרס

טורינו - אינטר 3:0

ניצחון משכנע לנראזורי, שחיכו למחצית השנייה לפני שהתפוצצו, ועלו לפסגה לפחות עד המשחק של מילאן מחר. מרכוס תוראם כבש ראשון בדקה ה-59 ולאוטרו מרטינס הכפיל בדקה ה-67 עם שער הליגה ה-11 שלו העונה ב-9 משחקים בלבד. הקאן צ'לחנוילו סגר סיפור עם פנדל בתוספת הזמן ואינטר ניצחה את טורינו בפעם השלישית ברציפות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מתאו פוליטאנו נאפולי חוגג. GettyImages
כיכב בניצחון נאפולי. מתאו פוליטאנו/GettyImages

ורונה - נאפולי 3:1

האלופה התאוששה אט אט מפתיחת העונה המאכזבת, אך יצאה לפגרת הנבחרות עם שני הפסדים רצופים. אלא שלמרות שהיא חסרה את אוסימן הפצוע, היא חזרה לנצח וגם לכבוש בצרורות. מתאו פוליטאנו העלה את האלופה ליתרון (27) ובישל את השני לחביצ'ה קברצחליה שתי דקות לפני ההפסקה. בדקה ה-55 פוליטאנו סיפק בישול נוסף לחביצ'ה הנהדר שקבע 0:3. דרקו לאזוביץ' צימק (60), אבל לא מנע הפסד חמישי מוורונה. נאפולי רחוקה כעת ארבע נקודות מהמוליכות ממילאנו, להן משחק פחות.

חביצ'ה קברצחליה נאפולי חוגג. רויטרס
חיפה על חסרונו של אוסימן. חביצ'ה קברצחליה/רויטרס

ססואולו - לאציו 2:0

פעם רביעית ברציפות שלאציו מנצחת את ססואולו, ובאותה תוצאה של שני המפגשים הקודמים. הקבוצה של מאוריציו סארי, שפתחה רע את העונה, החלה להתאושש לפני הפגרה והמשיכה בקו הזה גם באצטדיון מאפיי. טאטי קסטז'אנוס ניצל איבוד כדור בהגנת הירוקים-שחורים ופרגן לפליפה אנדרסון שהבקיע בדקה ה-28, ושבע דקות לאחר מכן היה זה הספרדי לואיס אלברטו שנהנה מעוד סדרת טעויות מביכה. השוער איבן פרובדל, גיבור ה-1:1 מול אתלטיקו מדריד שהתאושש מפציעה שמנעה את זימונו לנבחרת איטליה, ראה כרטיס אדום בדקה ה-62, אך ה-VAR התערב וההרחקה בוטלה. לאציו התקדמה לפחות זמנית למקום השביעי.

לואיס אלברטו עם פליפה אנדרסון שחקני לאציו חוגגים. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
קיבלו מתנות מהגנת ססואולו. לואיס אלברטו עם פליפה אנדרסון/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

משחקי ראשון באיטליה

רומא - מונצה
בולוניה - פרוסינונה
סלרניטנה - קליארי
אטאלנטה - גנואה
מילאן - מיובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully