וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח שבר שתיקה: "הטבח צריך להיפסק, חייבים לסייע לעזה"

הכוכב המצרי של ליברפול, שספג ביקורות רבות בעולם הערבי בגלל שתיקתו, פרסם סרטון ובו קרא לעולם "למנוע עוד טבח של חפים מפשע"

שערי השבוע, 18.10/ספורט1

מוחמד סלאח לא אמר מילה מאז מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על יישובי הדרום בישראל, ובעולם הערבי כעסו על כך שלא הזדהה עם העם הפלסטיני. במצרים טענו כי איבד מאות אלפי עוקבים, ברשתות החברתיות תקפו אותו ובתקשורת הערבים התחננו: "אנחנו זקוקים למילה שלך, סלאח. כולם מחכים שתדבר".

הערב (רביעי) זה קרה, כאשר כוכב ליברפול ונבחרת מצרים פרסם סרטון ברשתות החברתיות ובו אמר: "לא תמיד קל לדבר בימים כאלה. הייתה יותר מדי אלימות, יותר מדי ברוטליות שוברת לב. כל החיים קדושים וצריך לשמור עליהם. הטבח צריך להיפסק, משפחות נקרעות. מה שברור הוא שצריך לאפשר מיידית סיוע הומניטרי לעזה, אנשים שם במצב נורא. התמונות בבית החולים אתמול היו נוראיות, האנשים בעזה צריכים מים אוכל וסיוע רפואי בדחיפות, אני קורא למנהיגי העולם להתאחד ולמנוע עוד טבח של חפים מפשע. האנושות חייבת לנצח"

הפוסט של מוחמד סלאח

למי ששכח, בתחילת דרכו כשחקן פ.צ. באזל, פגש סלאח את מכבי תל אביב ונמנע מלחיצת יד עם השחקנים הישראלים בצמד המשחקים (התעסק בהחלפת נעליים במשחק בשוויץ ונעזר באגרוף במקום יד פתוחה בגומלין בתל אביב). לאחר המשחק הראשון אמר בריאיון במצרים: "אללה הנחה אותי לא ללחוץ את ידי הישראלים. החלפתי את הנעליים, זה היה התירוץ להימנע מכך".

במאי 2021, במהלך מבצע "שומר החומות", סלאח לא הזכיר את פלסטין בהתייחסותו לאירועים וצייץ אז: "אני קורא לכל מנהיגי העולם לשים סוף לאלימות ולהרג של חפים מפשע באופן מיידי. זה מספיק". במצרים כעסו כי "לא הזכיר את האנשים התמימים שנהרגים בעזה ללא רחמים מהפצצת הכיבוש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן נבחרת מצרים, מוחמד סלאח. Visionhaus, GettyImages
הלחץ השפיע. מוחמד סלאח/GettyImages, Visionhaus

סלאח הזכיר את אירוע הפצצת בית החולים, שזכה לתהודה גדולה ובעולם הערבי ממשיכים לייחס את התקיפה לישראל, אף על פי שהוכח כי היה זה שיגור כושל מצד ארגוני הטרור ברצועה.

לפניו, מסוט אוזיל צייץ: "האם יש סיבה בעולם להטיל פצצות מדי יום, מדי שעה, על חפים מפשע וביניהם ילדים קטנים, ולהרוג אותם!? ברור שלא!!! זה סיוט - איפה האנושיות שלכם, אנשים? תשוחרר פלסטין".

ארדה טוראן, אקס ברצלונה ונבחרת טורקיה, הדגיש כי "ישראל הורגת אזרחים, ילדים חפים מפשע. כל העולם צריך להתאחד ולהשמיע קול נגד המעשים האכזריים הללו. מי שלא מגיב היום, יהיה אחראי לכך. ישראל צריכה להפסיק את פשעיה נגד האנושות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully