וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וד בלינגהאם: "רוצה להישאר בריאל מדריד לפחות עוד 10 שנים"

האנגלי בן ה-20 שוב הצטיין והבטיח את השתתפות נבחרתו ביורו, אך איכזב את האוהדים בממלכה כאשר הצהיר כי אין בכוונתו לשוב: "מאז המעבר הגדול שלי בקיץ, אני יודע שעליי להבקיע שערים ולבשל"

תקציר: אנגליה - איטליה 1:3/ספורט1

נבחרת אנגליה הבטיחה את מקומה ביורו 2024 עם ניצחון ביתי ומשכנע בתוצאה 1:3 על איטליה אמש (שלישי), כך שאלופת אירופה תמשיך להיאבק על הכרטיס לתחרות בקיץ הבא בגרמניה בעוד סגניתה כבר העפילה רשמית. מי שהיה האחראי המרכזי למהפך הגדול בוומבלי היה ג'וד בלינגהאם, שממשיך לבסס את מעמדו כאחד השחקנים הטובים בעולם בימים אלו, אם לא הטוב שבהם בעת הנוכחית.

ג'אנלוקה סקמאקה הדהים את האנגלים בדקה ה-15, אבל בלינגהאם סחט פנדל שהארי קיין תרגם לשוויון 1:1 בדקה ה-32, בישל למרכוס רשפורד במחצית השנייה ופינה את מקומו על כר הדשא מספר דקות אחרי שהארי קיין קבע את תוצאת הסיום. בסיום, כאשר התראיין בלינגהאם בן ה-20, הוא דווקא הצליח לאכזב עד מאוד את האנגלים כאשר הצהיר שאין לו שום כוונה להגיע לפרמיירליג לפחות בעשור הקרוב.

ג'וד בלינגהאם, קשר נבחרת אנגליה. רויטרס
חזרה לאנגליה לא על הפרק. בלינגהאם/רויטרס

"אני משתפר ממשחק למשחק, נראה טוב יותר בכל פעם שאני משחק", הצהיר בלינגהאם, "זכרנו מה קרה לנו נגד איטליה כשפגשנו אותה כאן בוומבלי לפני כשנתיים (בגמר היורו) ואנחנו שמחים על הניצחון החשוב ועל כך שאנחנו בדרך הנכונה. המטרה היא להמשיך להתקדם כל הזמן".

בלינגהאם הוא לא הכוכב הגדול רק של נבחרת אנגליה בקמפיין הנוכחי, אלא גם של קבוצתו החדשה ריאל מדריד שבמדיה כבש 10 שערים ב-10 משחקים בכל המסגרות מפתיחת העונה - מספרים מדהימים עבור קשר. על כך אמר בלינגהאם: "אני עובד בחודשים האחרונים על הכניסה לרחבה ובכל פעם אני מגיע מאחור עם רעב גדול מאוד להבקיע. אני מאוד נהנה מכדורגל כיום, מכל דקה שאני משחק בקבוצה שלי ובנבחרת. אני מקבל את החופש כדי לשחק כמו שאני יודע ואוהב ואחרי המעבר הגדול שלי בקיץ, אני יודע שעליי לספק שערים ובישולים או יכולת כזו שתוביל אותנו לניצחונת".

לסיום, הצהיר על כוונותיו במדים הלבנים: "אני רוצה להישאר בריאל מדריד גם עוד 10 או 15 שנים. אני מאוד נהנה שם ובוודאות גם משתפר בזכות העובדה שאני מתאמן לצד שחקנים על כך איכותיים. אלו דברים שלוקחים אותי מדי יום לרמה טובה יותר מבחינה מנטלית, פיזית וטכנית".

כבר בשבת יעלו בלינגהאם וחבריו לריאל מדריד למשחק חוץ קשה נגד סביליה במסגרת הליגה הספרדית וכעבור שלושה ימים יתארחו אצל בראגה בליגת האלופות. בשבת הבאה יערוך בלינגהאם את הקלאסיקו הראשון שלו, כאשר הבלאנקוס יתארחו בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully