וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגנית עלתה ליורו, האלופה הסתבכה: 1:3 לאנגליה על איטליה

קיין כבש צמד וסידר מהפך והעפלה בשחזור הגמר הקודם, האזורי במקום השלישי. הונגריה וסרביה בדרך להבטחת מקומן

תקציר: אנגליה - איטליה 1:3/ספורט1

פגרת הנבחרות של חודש אוקטובר הגיעה ערב (שלישי) לסיומה עם היהלום שבכתר - שחזור גמר היורו הקודם בין אנגליה לאיטליה, ועוד בוומבלי - המגרש בו נערך אותו המפגש לפני למעלה משנתיים. סגנית אלופת אירופה ניצחה 1:3 והבטיחה את מקומה ביורו, בעוד האלופה הסתבכה משמעותית לקראת חלון נובמבר שינעל את שלב הבתים. סרביה, הונגריה, סלובניה ודנמרק עשו גם הן צעד משמעותי לעבר הטורניר בגרמניה, אך הן יוכלו לפתוח את בקבוקי השמפניה רק בחודש הבא.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
נתראה ביורו. שחקני אנגליה חוגגים/רויטרס

בית ג'

אנגליה - איטליה 1:3

הרבה מים זרמו בנהר התמזה מאז אותו הגמר ביולי 2021, וכעת כבר אין ספק כי אנגליה עדיפה בהרבה על איטליה. האנגלים אמנם נקלעו לפיגור בוומבלי, אך הצליחו לרשום מהפך בדרך לניצחון כפול על האזורי במוקדמות. ג'אנלוקה סקמאקה הבקיע ראשון אחרי רבע שעה, הארי קיין איזן מהנקודה הלבנה (32) והוסיף את השלישי (77), כשבין לבין מרכוס רשפורד חתום על השלמת המהפך (57). גארת' סאותג'ייט ביורו באופן רשמי, בעוד איטליה תפגוש בחודש הבא את אוקראינה כשהיא עם הגב אל הקיר.


דקה 15: גול! ג'ובאני די לורנצו העביר כדור רוחב שחלף על פני מספר שחקנים, ג'אנלוקה סקמאקה נותר פנוי והפציץ לרשת. 0:1 לאיטליה.

דקה 32: גול! ג'וד בלינגהאם הוכשל ברחבה על ידי די לורנצו, הארי קיין דייק מהנקודה הלבנה והחזיר את אנגליה ל-1:1.

דקה 57: גול! בלינגהאם דהר קדימה והשאיר למרכוס רשפורד, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד בעט חזק לפינה הרחוקה והשלים מהפך. 1:2 לאנגליה.

דקה 77: גול! ג'ורג'ו סקאלביני נגח לאחור, קיין ניצל את ההגנה החולמת של האיטלקים ולא התקשה להשלים צמד. 1:3 לאנגליה.

מיחאילו מודריק, שחקן נבחרת אוקראינה חוגג. רויטרס
אוקראינה עקפה את איטליה. מודריק/רויטרס

מלטה - אוקראינה 3:1

זה לא היה פשוט, אך בסופו של דבר אוקראינה עשתה את המוטל עליה מול הנבחרת החלשה בבית ועקפה את איטליה בדרך למקום השני. פול אמבונג הדהים עם שער של האורחים בדקה ה-12, אך שער עצמי אומלל של ראיין קאמנזולי איזן את התוצאה. האורחת הפכה עוד לפני ההפסקה מפנדל של ארטם דובביק (43), ומיחאילו מודריק מצ'לסי סגר סיפור בדקה ה-85. אוקראינה כידוע עשויה לפגוש את ישראל בחצי גמר הפלייאוף אם השתיים לא ישיגו את הכרטיס האוטומטי, אך נכון לעכשיו, הכדור ברגליים של אוקראינה שכאמור מדורגת במקום השני.

אלכסנדר מיטרוביץ', שחקן נבחרת סרביה חוגג. ANDREJ ISAKOVIC/AFP, GettyImages
סרביה ניצחה ב"דרבי". מיטרוביץ'/GettyImages, ANDREJ ISAKOVIC/AFP

בית ז'

סרביה - מונטנגרו 1:3

שתי המדינות שהיו בעבר מאוחדות נפגשו ל"דרבי", שבסיומו המארחת התקרבה ליורו עם ניצחון קריטי. אלכסנדר מיטרוביץ' העלה את הסרבים ליתרון כבר אחרי תשע דקות, סטבן יוביץ' איזן (36) והכניס את היריבה ללחץ, אך בליץ של דושאן טאדיץ' (73) ומיטרוביץ' (77) השאיר את הנקודות בבלגרד, ככל הנראה בדרך להופעה ראשונה ביורו מאז הפיצול בין המדינות.

ליטא - הונגריה 2:2

מוליכת הבית נמנעה ממבוכה גדולה, אך בכל זאת פספסה הזדמנות להבטיח כבר הערב את עלייתה שכן ניצחון היה מסדר לה מקום ביורו. פדור צ'רניך (20) ופיוס סירביס (36) הדהימו, דומיניק סובוסלאי צימק בפנדל חזק לרשת של שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס (67) לברנבש וארגה קבע חלוקת נקודות (82).

צפו במהפך המאוחר: 1:2 חשוב לקזחסטן בפינלנד

תקציר: פינלנד - קזחסטן 2:1/ספורט1

בית ח'

סן מרינו - דנמרק 2:1

הנבחרת הבכירה בבית הייתה אמורה לטייל, אך אחת הנבחרות החלשות באירופה גררה אותה למשחק צמוד באופן בלתי צפוי. 42 דקות לקחו לדנים כדי לעלות ליתרון משער של רסמוס הוילונד, אך המארחת הדהימה כשאלסנדרו גולינוצ'י איזן את התוצאה בדקה ה-61. המילה האחרונה הייתה שייכת ליוסוף פאולסן, שהכריע בדקה ה-70 ופתח פער של ארבע נקודות מהמקום השלישי.

פינלנד - קזחסטן 2:1

שתי הנבחרות ידעו שאיבוד נקודות עלול לחסל את הסיכוי להעפיל ליורו, ודווקא האורחת היא זו שהתקרבה לעבר שתי מוליכות הבית. חברו של ליאונל מסי באינטר מיאמי, רוברט טיילור, שאב השראה מהפרעוש וסידר לפינים יתרון ביתי עם בעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-28. באקטיור זאניוטדינוב מבשיקטאש השווה בפנדל בדקה ה-76 והשלים צמד ומהפך עם השני שלו בדקה ה-89.

צפון אירלנד - סלובניה 1:0

שער של אדם גנזדה צ'רין כבר בדקה החמישית הספיק לסלובנים כדי לעשות צעד נוסף לעבר טורניר גדול ראשון מאז מונדיאל 2010.. שי צ'ארלס השאיר את הצפון אירים בעשרה שחקנים עם צהוב שני בדקה ה-58, המארחת ממשיכה בקמפיין הרע שבו צברה שש נקודות בלבד - כולן מול סן מרינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully