וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נצטרך לקחת נקודות מישראל": שוויץ מובכת מהתיקו נגד בלארוס

אחרי ה-3:3 המביך של השווייצרים נגד בלארוס וחודש לפני המפגש עם ישראל, המנהל המקצועי ושחקני הנבחרת לא חסכו ביקורת מעצמם. שאקירי: "זו הייתה הופעה בלתי מתקבלת על הדעת". ב"בליק" קוטלים: "נבחרת שחצנית"

תקציר: שוויץ - בלארוס 3:3/ספורט1

נבחרת שוויץ שלטה במרחש על כר הדשא בסט. גאלן, עלתה ליתרון מוקדם משער של ג'רדאן שאקירי והייתה צריכה לנצח את בלארוס שחלשה ממנה משמעותית ולמעשה אף פעם לא הבקיעה נגדה עד המפגש אתמול (ראשון) שהסתיים ב-3:3. הבלארוסים כבר הוליכו 1:3 סנסציוני בדקה ה-84, אך המקומיים הצליחו להיחלץ מפיגור של שני שערים הודות למנואל אקנג'י וזקי אמדוני שכבשו בדקות 89 ו-90 בהתאמה ועל אף שנמנעו מהפסד ביתי ראשון מאז 2014, סיימו בתוצאה מביכה עבורם.

שאקירי סירב לקבל את העובדה ששויץ מעדה בצורה כזו ואמר: "קשה לי להסביר מה קרה לנו. לא היה לנו קל מול ההגנה הבלארוסית והדבר החיובי היחידי הוא שהראינו שאנחנו יכולים לחזור גם מפיגור כפול. זה הדבר היחיד. זו הופעה בלתי נמתקבלת על הדעת. אם אנחנו רוצים להשתתף ביורו ובטורנירים גדולים בעתיד, אסור לנו שיקרו לנו דברים כאלה. אנחנו היינו הפייבוריטים עם כל הכבוד ונקלענו ל-3:1 בבית, אסור שזה יקרה".

גרניט ג'אקה, מנואל אקנג'י, שחקני נבחרת שוויץ. רויטרס
נורת אזהרה לשוויץ. ג'אקה ואקנג'י/רויטרס

גם חברו של שאקירי, מנואל אקנג'י, הודה שמדובר באזהרה עבורו ועבור חבריו: "אנחנו סופגים יותר מדי שערים במשחקים האחרונים, לא מצליחים לשמור על רשת נקייה כפי שעשינו בעבר. אנחנו צריכים לתקן את זה במפגש הבא שלנו, אחרת נצטרך להיאבק על העלייה ליורו עד הסוף".

בהמשך לדבריו של אקנג'י ולקראת המשחק הבא של נבחרת שוויץ בחודש הבא נגד ישראל (15 בנובמבר), בתקווה שהמפגש ייערך כמתוכנן באצטדיון בלומפילד, המנהל המקצועי של השווייצרים, פיירלואיג'י טמי, הצהיר: "הכל עדיין תלוי בנו ובידיים שלנו, אבל אין ספק שעכשיו אנחנו צריכים לקחת נקודות מישראל".

במאמר ב"בליק" השוויצרי כתב כריסטיאן פינקביינר, עורך הכדורגל של גוף התקשורת, ביקורת נוקבת תחת הכותרת "הנבחרת היהירה": "נבחרת שוויץ נלחצה מהפסד בעזרת הרבה מזל. כבר אין ספקות, הנבחרת במשבר. היא הולכת בכיוון הלא נכון, עם ניצחון אחד בלבד בארבעת המשחקים האחרונים, מול אנדורה החלשה. תזכורת: גרניט ג'אקה אמר לפני הקמפיין שהוא רוצה לסיים עם מאזן מושלם, עם עשרה ניצחונות. לפני המשחק מול בלארוס, בנבחרת כבר דיברו על הציפיות שלהם מהיורו והרצון להשיג דברים גדולים. אבל הגאווה מסוכנת. כעת הנבחרת תצטרך להיאבק עד הרגע האחרון כדי להגיע לגרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully