וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 דרמטי להולנד ביוון, צמד לכריסטיאנו רונאלדו ב-0:5 בבוסניה

ואן דייק (90+3 בפנדל) סידר לאורנג' ניצחון דרמטי והשיב אותם למקום השני, פורטוגל חגגה בסראייבו ו-CR7 הגיע ל-127 שערים. אוסטריה העפילה ליורו

כל השערים במוקדמות היורו, 16/10/פלייר

משחקי מוקדמות היורו נמשכו הערב (שני) ובמוקד הניצחון הדרמטי של הולנד באתונה, 0:1 הודות לפנדל של וירג'יל ואן דייק בתוך תוספת הזמן שבזכותו הכתומים שבו למקום השני בבית. עוד הערב, כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד ב-0:5 המדהים של פורטוגל בבוסניה (כל השערים היו במחצית הראשונה).

עוד קודם לכן, אוסטריה הבטיחה את מקומה באליפות אירופה בקיץ 2024 בגרמניה ואילו שבדיה נותרה מחוץ לתחרות לראשונה מאז 1996 ולאחר מכן התארחה בבלגיה למשחק לפרוטוקול שפוצץ במחצית בעקבות מתקפת הטרור שהובילה לרצח של שני אוהדים שבדים.

וירג'יל ואן דייק, בלם נבחרת הולנד. רויטרס
וחהורסט החמיץ פנדל, ואן דייק תיקן בתוספת הזמן/רויטרס

יוון - הולנד 1:0

דרמה גדולה נרשמה באתונה. המארחת הגיעה עם יתרון של שלוש נקודות על פני האורנג' בטבלה, בידיעה שאם תצליח להדהים אותה ולנצח בהפרש של שלושה שערים היא אפילו תעלה על חשבונה ליורו עוד היום. מנגד, הולנד ידעה שניצחון ישיב אותה למקום השני בבית ויקרב אותה מאוד לאליפות אירופה. הדברים הלכו קשים להולנדים, שאף החמיצו פנדל בדקה ה-28 כאש ואוט וחהורסט לא הצליח להכניע את אודיסאס ולחודימוס, אך בדקה ה-90+3 נפסק פנדל נוסף לזכות ההולנדים והיה זה הבלם וירג'יל ואן דייק שלקח אחריות וקבע 0:1 דרמטי וקריטי עבור ההולנדים. שתי הנבחרות בשוויון נקודות, כל אחת עם 12, אך הולנד במקום השני בשל העובדה שניצחה את יוון פעמיים (ולהולנדים גם משחק חסר לעומת היוונים).

דקה 28: וחהורסט החמיץ פנדל! איזה פספוס של הולנד. ולחודימוס זינק לפינה הנכונה ומנע מהחלוץ לכבוש, האורנג' עדיין מחפשים יתרון שיקרב אותם ליורו וימנע מהם מאבק עד הרגע האחרון.

דקה 90+3: גול! 0:1 דרמטי להולנד. נבחרת האורנג' קיבלה פנדל נוסף ממש לפני תוספת הזמן, הפעם ואן דייק לקח אחריות (וחהורסט כבר הוחלף), כבש והשיב את נבחרתו למקום השני בבית בדרמה גדולה באתונה לאחר בדיקת VAR ארוכה, שאף כללה צפייה נוספת של האירוע על ידי השופט שנקרא למסך.

גיברלטר - אירלנד 4:0

צפו ב-0:1 של הולנד

תקציר: יוון - הולנד 1:0/ספורט1
שחקן נבחרת אוסטריה מרסל זאביצר. רויטרס
זאביצר העניק לאוסטריה את הכרטיס/רויטרס

אזרבייג'אן - אוסטריה 1:0

פנדל מוצלח של מרסל זאביצר בבאקו העניק לאוסטרים את הניצחון שסגר את תמונות העולות ישירות מבית ו'. קשר בורוסיה דורטמונד וחבריו הצטרפו לבלגיה וחיסלו כל סיכוי של שבדיה להעפיל, עוד לפני משחקם של הסקנדינבים בבריסל. בכך התאוששה אוסטריה מהפסדה היחיד בקמפיין עד כה, 3:2 לבלגיה ביום שישי האחרון, והעפילה ליורו בפעם השלישית ברציפות.

בלגיה - שבדיה 1:1 (המשחק הופסק במחצית)

ערב עצוב וכואב בבירת בלגיה. שבדיה הגיעה לבריסל בידיעה שכבר איבדה סיכוי להעפיל ליורו בעקבות הניצחון של אוסטריה מוקדם יותר היום והעובדה שכשלה בליגת האומות, אבל כדורגל לא עניין אף אחד ברגע שנודע כי מחוץ לאצטדיון נרצחו שני אוהדים שבדים על ידי מחבל שעל פי הדיווחים מזוהה עם ארגון הטרור דאעש. ויקטור גיוקרס (15) כבש ראשון לזכות הסקנדינבים שעוד לא ידעו על אשר התרחש מחוץ לאצטדיון, רומלו לוקאקו (31) איזן בפנדל והמשחק לא חודש לאחר הפסקת המחצית, כי אז השבדים עודכנו על המעשה המתועב שביצע המחבל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. ELVIS BARUKCIC/AFP, GettyImages
ישן טוב בלילה וכבש צמד מהיר. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, ELVIS BARUKCIC/AFP

צפו ב-0:5 של פורטוגל

תקציר: בוסניה - פורטוגל 5:0/ספורט1

בוסניה - פורטוגל 5:0

הסלסאו הבטיחו את הכרטיס ליורו עוד לפני המפגש בסראייבו, אבל שמרו על המאזן המושלם גם בתום המשחק השמיני שלהם והם עשו את זה בסטייל - עם 0:5 מהדהד כאשר כל חמשת השערים הובקעו במחצית הראשונה. כריסטיאנו רונאלדו ישן אמש בחדר שנושא את שמו על הדלת מאז 2011, הפעם הקודמת שבה CR7 התארח בסראייבו, והוא השיב לבוסנים עם צמד מהיר (5 בפנדל ו-20). ברונו פרננדש (25), ז'ואאו קאנסלו (32) וז'ואאו פליקס (42) קבעו 0:5 במחצית ושם הסלסאו כבר החליטו להוריד את הרגל מהגז. בוסניה איבדה סיכוי להעפיל בעקבות הניצחון של סלובקיה בלוקסמבורג.

דקה 5: גול! הסלסאו עלו ליתרון בזק ועשו זאת מהנקודה הלבנה אחרי שריקה גבולית לפנדל. כריסטיאנו רונאלדו לא התבלבל והבקיע את שערו ה-126 במדי הנבחרת.

דקה 21: גול! השני של הסלסאו ושל כריסטיאנו רונאלדו. CR7 מצא את עצמו לבד מול השוער ולא התקשה להבקיע בפעם ה-127 במדי הנבחרת. הקוון הניף דגל לנבדל, שופטי המסך אישרו את השער.

דקה 25: גול! פורטוגל עושה ככל העולה על רוחה, הפעם זהו ברונו פרננדש שמתוך הרחבה ירה כדור עוצמתי לרשת וקבע 0:3. שערו החמישי בקמפיין.

דקה 32: גול! פורטוגל לא מרחמת על בוסניה והפעם היה זה תורו של ז'ואאו קאנסלו שירה מכ-15 מטר לחיבורים.

דקה 42: גול! 0:5 עוד במחצית הראשונה! פורטוגל עושה ככל שעולה על דעתה ולחגיגה הצטרף ז'ואאו פליקס שממטרים ספורים הבקיע שער קל.

לוקסמבורג - סלובקיה 1:0

דויד דוריס הסלובקי הבקיע את השער היחיד במפגש בדקה ה-77 וקירב את נבחרתו ליורו בצעדי ענק. שני מחזורים לסיום ובזכות ההפסד של בוסניה לפורטוגל, הסלובקים עם 16 נקודות ומי שעוד יכולים לעקוף אותם הם הלוקסמבורגים המפתיעים שבפיגור של חמש נקודות לעומתם והאיסלנדים שהביסו את ליכטנשטיין ובפיגור שש נקודות. עם זאת, בחודש הבא סלובקיה תארח את איסלנד ותתארח אצל בוסניה ונקודה תספיק לה כדי כדי להעפיל מכיוון שהיא לא הפסידה ללוקסמבורג במפגשים ביניהן. לוקסמבורג, יש לציין, תארח את בוסניה ותתארח בליכטנשטיין.

איסלנד - ליכטנשטיין 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully