וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני שבדיה סירבו לעלות למחצית השנייה בבלגיה, המשחק בוטל

שעה קלה לפני המפגש במוקדמות היורו, נרצחו שני אוהדים שבדים בבריסל ומספר נפצעו במתקפת טרור. מצוד מתנהל אחרי חשוד שנמלט על אופנוע, על פי עדי ראייה צעק "אללה אכבר" לפני הירי. המשחק לא חודש אחרי המחצית לדרישת הסקנדינבים שגילו על אשר התרחש

תיקתקנו, 16.10/ספורט1

דיווח קשה מגיע הערב (שני) מבריסל. על פי המידע הראשוני שהתקבל, שעה קלה לפני שיצא לדרך המשחק בין בלגיה לשבדיה במוקדמות יורו 2024, נורו למוות שני אוהדים שלבשו את חולצות נבחרת שבדיה. המשחק ייצא לדרך, אך במחצית הגיע לסיומו לדרישת השבדים שגילו על אשר התרחש.

בבלגיה הגדירו את האירוע רשמית כמעשה טרור ואף פורסם שמו של חשוד שאחריו מתבצע מצוד. לטענת עדי ראייה, היורה, יליד טוניסיה שמזוהה עם ארגון דאעש, צעק "אללה אכבר" לפני שרצח את שני האוהדים השבדים. עוד לטענת התקשורת המקומית, הירי התרחש ליד כיכר מרכזית בבירת בלגיה ובשלב זה לא בוצע מעצר והמשטרה המקומית סגרה רחובות רבים ומנהלת מצוד בניסיון לאתר את החשוד. אותם עדי ראייה מסרו שהיורה לבש אפוד בצבע כתום ושהקורבנות שלו היו אוהדים שלבשו את חולצות נבחרת שבדיה. הוא נשא רובה מסוג קלצ'קניקוב ונמלט מהזירה על אופנוע.

תיעוד מבריסל בזמן הירי

חשד לפיגוע בבלגיה לפני המשחק נגד שבדיה. sudinfo, צילום מסך
בתמונה: החשוד בביצוע הפיגוע, על פי כלי תקשורת בבלגיה/צילום מסך, sudinfo

סרטון של החשוד בלייב בפייסבוק זמן קצר לפני הירי

המשחק יצא לדרך כמתוכנן, אך במחצית הופסק ולא חודש כשלוח התוצאות הראה 1:1 - על פי הדיווחים בשבדיה, היו אלו שחקני נבחרתם שסירבו להמשיך לשחק כאשר גילו על אשר התרחש מחוץ לאצטדיון והבלגים תמכו בדרישתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully