וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דגלי ישראל הונפו בוומבלי, דקת הדומיה עברה ללא הפרעות

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 7:01

טקס מכובד לזכר "הקורבנות בישראל ובפלסטין" נערך לפני המשחק בין אנגליה לאוסטרליה שהסתיים ב-0:1 לזכות שלושת האריות. חרף האיסור, מספר דגלים נצפו ביציעים ודווח כי מאבטחים התבקשו להורידם

דקת הדומיה באנגליה "לזכר הקורבנות בישראל ובפלסטין"/ספורט1

גם הערב (שישי) נערכה דקת דומיה לפני כל משחקי מוקדמות יורו 2024, אבל היה מעניין במיוחד לעקוב אחרי מה שהתרחש באצטדיון וומבלי. כידוע, ההתאחדות האנגלית בחרה שלא להאיר את הקשת באצטדיון בלונדון בצבעים כחול ולבן, כפי שעשתה בעבר אחרי מתקפות טרור ואירועים נוספים שמהם שסבלו מדינות כמו איטליה, טורקיה, צרפת ואחרות ואף הודיעה כי לפני משחק הידידות נגד אוסטרליה השחקנים יענדו סרטים שחורים ודקת דומיה תיערך לזכר קורבנות "האירועים המזעזעים בישראל ובפלסטין".

האנגלים הותקפו על ידי כוכבי עבר כמו טל בן חיים ויוסי בניון, גם יו"ר ההתאחדות הישראלית שינו זוארץ לא חסך בביקורת בפנייתו להתאחדות האנגלית שנמנעה מציון מתקפת הטרור של חמאס ולמעשה רק מסרה את תנחומיה ותפילותיה. הסיבה לכך, כפי שבצער רב מתנהגים כמעט כל ראשי ענף הכדורגל בעולם, היא החשש מתגובות זועמות של אוהדים רבים, שבין השאר עלולים לבזות את המעמד.

דקת דומיה באצטדיון וומבלי לזכר הקורבנות בישראל ובפלסטין. רויטרס
"לזכר הקורבנות באירועים המזעזעים בישראל ובפלסטין"/רויטרס

אוהד שתועד מחוץ לאצטדיון וומבלי עם דגל ישראל

דגל ישראל באצטדיו וומבלי. רויטרס
דגל ישראל מונף במהלך דקת הדומיה בוומבלי/רויטרס

צפו בתקציר ה-0:1 של אנגליה על אוסטרליה

תקציר: אנגליה - אוסטרליה 0:1/ספורט1

למרות כל האמור לעיל, דקת הדומיה, בה הוזכרו הקורבנות בישראל ובפלסטין, עברה כשורה - ללא כל הפרעות ובכבוד מלא לזכר האזרחים החפים מפשע שהלכו לעולמם בטרם עת. יתרה מכך, ביציעים נצפו דגלי ישראל, כך על פי תיעודים בסוכנויות הידיעות וברשתות החברתיות, חרף הודעת ההתאחדות האנגלית כי תיאסר הכנסת דגלי ישראל ופלסטין לאצטדיון, אבל נטען כי מאבטחים הגיעו במהרה וביקשו להורידם.

במשחק הידידות בו גארת' סאות'גייט העניק דקות בעיקר לשחקני הסגל הרחב שלו, אולי ווטקינס הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-57 כשדחק את הכדור כמעט מקו אחרי השער רוחב של ג'ק גריליש. לואיס דאנק הציל מקו השער כדור של ראיין סטריין, אקס מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully